Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Personalia

Agnieszka Hiller w Driving Experience

Agnieszka Hiller od sierpnia 2019 r. dołączyła do zespołu Driving Experience, gdzie jako specjalizta ds. sprzedaży będzie odpowiadać m.in. za relacje z klientami. Ostatnio związana była z agencją Exprofesso.

Driving Experience to marka eventowa specjalizująca się w organizacji imprez motoryzacyjnych, który wywodzi się z SJS SA (Szkoła Jazdy Subaru) - najstarszej na rynku polskim, założonej 20 lat temu, markowej szkoły techniki jazdy. W nowym miejscu Agnieszka Hiller jest odpowiedzialna za nawiązywanie relacji klientem, pozyskiwanie partnerów handlowych, organizację eventów w oparciu o flotę samochodów sportowych takich jak Lamborghini, Ferrari, Mercedes-AMG czy Porsche, ale o też potencjał instruktorów, którzy doskonale potrafią budować atmosferę na torze.
Jak podkreśla Agnieszka Hiller: – Driving Experience to nie tylko wyjątkowe samochody – to przede wszystkim ludzie, którzy stoją za tą inicjatywą. Firma ściśle współpracuje z takimi osobistościami jak Kajetan Kajetanowicz czy Wojciech Chuchała. To marka sama w sobie.

W planach Agnieszki Hiller jest dotarcie z ofertą do szerokiego grona odbiorców, wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, utrzymanie pozycji najczęściej wybieranej w Polsce firmy organizującej profesjonalne eventy motoryzacyjne, a także pomoc przy spełnianiu marzeń związanych z jazdą samochodem.

Ostatnio, przez pięć lat Agnieszka Hiller pracowała w firmie Exprofesso jako specjalista ds. marketingu i PR, a następnie specjalista ds. relacji z klientem.
Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uważa, że sprzedaż to bardzo humanistyczne zajęcie, w którym najważniejsi są ludzie. Jest zwolenniczką otaczania klientów indywidualną opieką.
Jej zainteresowania to podróże, kultura basenu Morza Śródziemnego, górskie wycieczki, literatura faktu i historia sztuki.

18 sie 2019
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.