Agnieszka Hiller w Driving Experience
Agnieszka Hiller od sierpnia 2019 r. dołączyła do zespołu Driving Experience, gdzie jako specjalizta ds. sprzedaży będzie odpowiadać m.in. za relacje z klientami. Ostatnio związana była z agencją Exprofesso.
Driving Experience to marka eventowa specjalizująca się w organizacji imprez motoryzacyjnych, który wywodzi się z SJS SA (Szkoła Jazdy Subaru) - najstarszej na rynku polskim, założonej 20 lat temu, markowej szkoły techniki jazdy. W nowym miejscu Agnieszka Hiller jest odpowiedzialna za nawiązywanie relacji klientem, pozyskiwanie partnerów handlowych, organizację eventów w oparciu o flotę samochodów sportowych takich jak Lamborghini, Ferrari, Mercedes-AMG czy Porsche, ale o też potencjał instruktorów, którzy doskonale potrafią budować atmosferę na torze.
Jak podkreśla Agnieszka Hiller: – Driving Experience to nie tylko wyjątkowe samochody – to przede wszystkim ludzie, którzy stoją za tą inicjatywą. Firma ściśle współpracuje z takimi osobistościami jak Kajetan Kajetanowicz czy Wojciech Chuchała. To marka sama w sobie.
W planach Agnieszki Hiller jest dotarcie z ofertą do szerokiego grona odbiorców, wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, utrzymanie pozycji najczęściej wybieranej w Polsce firmy organizującej profesjonalne eventy motoryzacyjne, a także pomoc przy spełnianiu marzeń związanych z jazdą samochodem.
Ostatnio, przez pięć lat Agnieszka Hiller pracowała w firmie Exprofesso jako specjalista ds. marketingu i PR, a następnie specjalista ds. relacji z klientem.
Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uważa, że sprzedaż to bardzo humanistyczne zajęcie, w którym najważniejsi są ludzie. Jest zwolenniczką otaczania klientów indywidualną opieką.
Jej zainteresowania to podróże, kultura basenu Morza Śródziemnego, górskie wycieczki, literatura faktu i historia sztuki.