Justyna Szmidt w zespole ContentHouse
Justyna Szmidt dołączyła do zespołu ContentHouse i jako events & customer education specialist będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”.
Justyna Szmidt z branżą eventową związana jest od 2015 roku. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w zespole FreshMail, gdzie odpowiadała za współorganizowanie konferencji M@il My Day oraz licznych szkoleń i wydarzeń takich jak Poranki z e-mail marketingiem, Tour de e-commerce czy Aula Polska Kraków.
Na swoim koncie ma także projekty zrealizowane dla branży przemysłu ciężkiego. Jako specjalista ds. marketingu i organizacji eventów w firmie Stigo, odpowiadała za organizację wystaw targowych oraz flagowych wydarzeń z dziedziny oprogramowania produkcyjnego (Stigo PROduction Day 2018, Nowe Perspektywy 4.0 2018 czy User Day 2018).
– W ContentHouse stawiamy na analizę trendów oraz dzielenie się specjalistyczną wiedzą. Dlatego w 2017 roku uruchomiliśmy projekt konferencyjny pt. „Akademia Marketingu”, której zrealizowaliśmy już trzy edycje. To konferencja dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – Naszym zadaniem jest edukacja specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek, którymi mogą dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu – komentuje Miłkowski.
– Zdecydowaliśmy się w tym roku jeszcze mocniej postawić na ten obszar naszej działalności, dlatego wspólnie z Justyną tworzymy dział eventowy, jaki będzie odpowiedzialny za wydarzenia organizowane przez naszą firmę. Bardzo się cieszę, że osoba z dużym doświadczeniem oraz kompetencjami dołączyła do naszego zespołu i z niecierpliwością czekam na pierwszą konferencję, która wyjdzie spod skrzydeł Justyny – dodaje.
Justyna Szmidt jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (politologia, dziennikarstwo polityczne) oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła event management. Prywatnie interesuje się kocią behawiorytsyką oraz jest zapaloną fanką żeglarstwa morskiego i śródlądowego.