Ola Brzozowska jako creative group head na czele kreacji eventowej w Plej
Ola Brzozowska objęła nowo utworzone stanowisko creative group head w dziale kreacji eventowej Plej. Będzie odpowiadać za organizację oraz nadzór kreatywny nad pracą zespołu, a także rozwój kompetencji kreatywnych teamu.
Ola Brzozowska z branżą eventową związana jest od blisko dekady, w tym od ponad siedmiu lat z Plej, początkowo w dziale produkcji, a od ponad roku pracuje w kreacji eventowej. Ukończyła Animację Społeczno-Kulturalną na UW i Marketing Internetowy na SGH. Realizowała projekty eventowe m.in. dla P4 Sp. z o.o., Wyborowa Pernod Ricard, BBC Studios, PKO Bank Polski, Oriflame i wielu innych. Specjalizuje się oprawie wizualnej wydarzeń, a szczególnie bliskie jej są projekty CSR oraz eventy konsumenckie.
W ciągu ostatniego roku struktura i kompetencje teamu kreacji eventowej Plej zostały znacząco rozbudowane. Obecnie zespół odpowiadający za koncepty, scenariusze i oprawę wizualną wydarzeń, tworzy kilkanaście osób od creative graphic designerów po senior creatives. Eventowa część Plej obsługuje stale i projektowo ponad 20 klientów, m.in. Bank Millennium, Play (P4 Sp. z o.o.), Oriflame, Canon, GPW czy goodie. Rocznie agencja organizuje kilkaset wydarzeń w kraju i za granicą.