Zmiany w strukturach Accor Services. Awans Joanny Świerkosz i Agnieszki Kalinowskiej

Joanna Świerkosz, VP marketing, communication guest experience Eastern Europe
Na zdjęciu: Joanna Świerkosz, VP marketing, communication guest experience Eastern Europe

Joanna Świerkosz odpowiada obecnie za całościową komunikację grupy. Jako VP marketing, communication & guest experience, jest odpowiedzialna za marketing, guest experience oraz komunikację. Agnieszka Kalinowska, jako senior communication manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji eventów, przejęła działania związane z komunikacją korporacyjną oraz widocznością marek w Europie Wschodniej.

Joanna Świerkosz na stanowisku VP marketing, communication guest experience Eastern Europe odpowiada za działania marketingowe i rozwój marek znajdujących się w portfolio Accor w Europie Wschodniej. Będzie również rozwijać działania na rzecz wzmacniania pozycji grupy hotelowej w obszarze guest experience. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, odpowiada także za komunikację z partnerami biznesowymi.
Joanna Świerkosz od 2015 roku zajmowała stanowisko VP marketing & guest experience Poland and Eastern Europe. Posiada bogate doświadczenie dyrektorskie w marketingu branży hotelarskiej. Z Grupą Accor związana jest od 2005 roku.

Agnieszka Kalinowska jako senior communication manager jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne Accor Services i rozwój widoczności marek. Po tym jak spółka przejęła większość zadań związanych z komunikacją brandów znajdujących się w jej portfolio, będzie odpowiadać także za proces tworzenia tożsamości korporacyjnej Accor i koordynację współpracy z agencjami PR poszczególnych rynków w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. W zespole wspierać ją będzie Franciszek Renaud, junior communication manager, który odpowiada również za komunikację z partnerami.
Agnieszka Kalinowska wcześniej zajmowała stanowisko brand PR, events & sponsoring manager Poland & Baltic States. Jest ekspertem w działaniach public relations, marketingowych oraz w organizacji eventów wewnętrznych grupy, jak i dla jej klientów takich jak targi, spotkania międzynarodowe, konwencje. Z grupą hotelową związana jest od 1993 roku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl