Agnieszka Sass-Szczepkowska dołącza do zespołu Vienna House
Agnieszka Sass-Szczepkowska na początku stycznia 2020 roku objęła funkcję regional marketing managera Vienna House w Polsce i jest odpowiedzialna za wzmacnianie świadomości marki austriackiej sieci hoteli na polskim rynku.
Do zadań Sass-Szczepkowskiej należy tworzenie strategii marketingowej i przygotowywanie kreatywnych kampanii promocyjnych dla sześciu obiektów Vienna House w Polsce. Jest także odpowiedzialna za rozwój i implementację nowych pomysłów i aktywności dla branży B2B i B2C.
Agnieszka Sass-Szczepkowska jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Karierę zawodową rozpoczęła w G+J Polska, następnie dołączyła do zespołu Burda International Polska, gdzie pracowała przez 12 lat. Zaczynała jako specjalista ds. sprzedaży, następnie była kierownikiem w zespole wprowadzającym na rynek magazyn InStyle oraz odpowiadała za sprzedaż i projekty specjalne 13 serwisów online, w tym Elle.pl, Gala.pl, Nationalgeographic.pl czy Glamour.pl.
W 2017 dołączyła do zespołu Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż i tworzenie nowych rozwiązań biznesowych opartych o model 360 stopni dla marek Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Joy i Shape.
W 2018 roku natomiast została dyrektorem PR w agencji PR Lovin’, gdzie odpowiadała za relacje z mediami i influencerami, przygotowywanie strategii komunikacyjnych i organizację wydarzeń.
Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna.
Do Grupy Vienna House należą obiekty Vienna House, Vienna House Easy, Vienna Townhouse i Vienna House R.evo.