Anna Bukato dyrektorem marketingu i PR w CFI Hotels Group
Ogólnopolski dział sprzedaży CFI Hotels Group został wzmocniony o dyrektora ds. marketingu i public relations. Stanowisko to objęła Anna Bukato, której zadaniem jest opracowanie strategii marketingowej, a następnie realizacja zaplanowanych działań dla wszystkich obiektów wchodzących w skład grupy. CFI Hotels Group to 17 hoteli z ofertę biznesową i wypoczynkową oraz sześć restauracji.
Nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR z początkiem lutego objęła Anna Bukato. Prócz nadrzędnego celu budowania świadomości marki CFI Hotels Group, odpowiada za koordynację projektów z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z mediami i partnerami biznesowymi. Będzie również wsparciem w zakresie generowania treści publikowanych na stronach internetowych, w portalach branżowych, mediach społecznościowych i materiałach informacyjnych dotyczących poszczególnych obiektów.
CFI Hotels Group tworzy aktualnie 23 obiekty: Król Kazimierz Hotel & SPA, Masuria Hotel & SPA, Warsaw Plaza Hotel, Falenty Biznes i Wypoczynek, Best Western Premier Kraków, Best Western Efekt Express, Grand Royal Hotel w Poznaniu, sieć obiektów hotelowych Boutique Hotel’s w Łodzi, Sosnowcu, Bytomiu i we Wrocławiu, Citi Hotel’s Wrocław i Art Hotel’s Sosnowiec oraz restauracje Farina Bianco, Wall Street BBQ, TABU Sushi and Modern Cuisne, NOTO Sushi, Gęsi Puch w Łodzi i warszawska U kucharzy w Arsenale.
– Naszą propozycję kierujemy do bardzo zróżnicowanej grupy docelowej, a to wymaga wielotorowej komunikacji dopasowanej do realiów dzisiejszego konsumenta – gościa świadomego, wymagającego i poszukującego rozwiązań odpowiadających na bardzo konkretnie zdefiniowane potrzeby. Dlatego zdecydowaliśmy się na powiększenie działu sprzedaży i wyodrębnienie samodzielnego stanowiska dyrektora marketingu i PR, który zaopiekuje się naszymi obiektami i zajmie się budowaniem świadomości marki grupy – informuje Agnieszka Graczyk, dyrektor zarządzająca CFI Hotels Group.
Anna Bukato w branży marketingowej pracuje od 18 lat. Przed dołączeniem do zespołu CFI Hotels Group przez dwa lata była kierownikiem centralnego biura marketingu Hoteli Warszawskich „Syrena”. Wcześniej przez cztery lata pracowała w brand experience agency Plej. Najpierw jako business development manager, następnie marketing & PR director. Swoje doświadczenie zdobywała także na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem biznesu oraz event marketingiem i PR, pracując w agencjach Prowokator, After Hours i Event Public Relations. Od 2017 roku prowadzi autorskie szkolenie „Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń” w Event Manager Training Group. Od 20 lat jest również sędzią tańca sportowego. Ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Mama Poli (piłkarki nożnej grającej jako prawy pomocnik w reprezentacji młodziczek Diamonds Academy) i Adama (młodego specjalisty od Lego Ninjago).