Nowa PR managerka w IAA Polska

Eliza Hetkowska objęła stanowisko PR managerki w IAA Polska i poprowadzi komunikację wewnętrzną i zewnętrzną skierowaną do wszystkich grup interesariuszy związanych ze stowarzyszeniem.
 
Do jej zadań należeć będzie także współtworzenie strategii komunikacyjnej IAA Polska na najbliższe lata oraz wsparcie komunikacyjne inicjatyw, w które jest zaangażowana organizacja w tym, w Koalicję Marketerzy dla Lepszych Badań.
 
Eliza Hetkowska jest specjalistką z 10-letnim doświadczeniem zawodowym, współpracowała nie tylko z partnerami biznesowymi,lecz także z organami administracji publicznej i jednostkami pożytku publicznego (Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”, Muzeum Azji Pacyfiku, Mazowiecki Urząd Wojewódzki). Przez ostatnie dwa lata była związana z Fundacją British Council, w której odpowiadała za komunikację i rozwój kluczowych egzaminów w portfolio tej instytucji w Polsce.
 
- Wiążę duże nadzieje z podjęciem współpracy z Elizą Hetkowską, wierzę, że będzie skutecznie i w atrakcyjny sposób informowała naszych partnerów, sympatyków oraz członków stowarzyszenia o inicjatywach, w które jesteśmy zaangażowani od dawna oraz tych, których launch przygotowujemy w najbliższych miesiącach- komentuje Jerzy Minorczyk, dyrektor IAA Polska.
 
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie. W Polsce działa od 1993 roku i jest jedyną organizacją w naszym kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej.
 
Priorytetowym zadaniem stowarzyszenia jest dbałość o to, by głos polskiej branży marketingowej był obecny i szanowany w debacie publicznej. W tym celu podejmuje działania na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów, wpływa na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej, kształtuje wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.
 
International Advertising Association IAA powstało w 1938 roku w celu promowania odpowiedzialnego marketingu. Centrala IAA znajduje się w Nowym Jorku, lokalne oddziały w ponad 40 krajach. Jest to jedyne w swoim rodzaju globalne partnerstwo, którego członkami są reklamodawcy, media, agencje reklamowe, badawcze i public relations, firmy medialne oraz instytucje edukacyjne. IAA jest platformą dedykowaną zagadnieniom branżowym, której celem jest ochrona i zwiększenie wolności słowa, odpowiedzialna reklama pozwalająca konsumentom na dokonywanie świadomych wyborów oraz edukacja specjalistów w dziedzinie marketingu.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl