Nowa PR managerka w IAA Polska
Eliza Hetkowska objęła stanowisko PR managerki w IAA Polska i poprowadzi komunikację wewnętrzną i zewnętrzną skierowaną do wszystkich grup interesariuszy związanych ze stowarzyszeniem.
Do jej zadań należeć będzie także współtworzenie strategii komunikacyjnej IAA Polska na najbliższe lata oraz wsparcie komunikacyjne inicjatyw, w które jest zaangażowana organizacja w tym, w Koalicję Marketerzy dla Lepszych Badań.
Eliza Hetkowska jest specjalistką z 10-letnim doświadczeniem zawodowym, współpracowała nie tylko z partnerami biznesowymi,lecz także z organami administracji publicznej i jednostkami pożytku publicznego (Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”, Muzeum Azji Pacyfiku, Mazowiecki Urząd Wojewódzki). Przez ostatnie dwa lata była związana z Fundacją British Council, w której odpowiadała za komunikację i rozwój kluczowych egzaminów w portfolio tej instytucji w Polsce.
- Wiążę duże nadzieje z podjęciem współpracy z Elizą Hetkowską, wierzę, że będzie skutecznie i w atrakcyjny sposób informowała naszych partnerów, sympatyków oraz członków stowarzyszenia o inicjatywach, w które jesteśmy zaangażowani od dawna oraz tych, których launch przygotowujemy w najbliższych miesiącach- komentuje Jerzy Minorczyk, dyrektor IAA Polska.
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie. W Polsce działa od 1993 roku i jest jedyną organizacją w naszym kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej.
Priorytetowym zadaniem stowarzyszenia jest dbałość o to, by głos polskiej branży marketingowej był obecny i szanowany w debacie publicznej. W tym celu podejmuje działania na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów, wpływa na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej, kształtuje wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.
International Advertising Association IAA powstało w 1938 roku w celu promowania odpowiedzialnego marketingu. Centrala IAA znajduje się w Nowym Jorku, lokalne oddziały w ponad 40 krajach. Jest to jedyne w swoim rodzaju globalne partnerstwo, którego członkami są reklamodawcy, media, agencje reklamowe, badawcze i public relations, firmy medialne oraz instytucje edukacyjne. IAA jest platformą dedykowaną zagadnieniom branżowym, której celem jest ochrona i zwiększenie wolności słowa, odpowiedzialna reklama pozwalająca konsumentom na dokonywanie świadomych wyborów oraz edukacja specjalistów w dziedzinie marketingu.