Wirtualne christmas party dla pracowników Coca-Cola HBC we współpracy z Defacto
W wirtualnym przyjęciu świątecznym Coca-Cola HBC pod hasłem „All I Want for Christmas” wzięło udział ponad 600 uczestników z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Za kompleksową kreację, komunikację i realizację wydarzenia odpowiadała agencja Defacto.
Event poprzedzały działania wewnętrzne, które miały na celu zaangażowanie pracowników i zachęcenie ich do udziału w świątecznym przyjęciu w innej niż dotychczas formie. Aby zrealizować te założenia, agencja Defacto stworzyła specjalną platformę, na której codziennie publikowano angażujące treści w pięciu wersjach językowych. Ten nietypowy, wirtualny kalendarz adwentowy był wypełniony aktywnościami i niespodziankami dla pracowników, którzy dzięki serii głosowań mieli także wpływ na formę atrakcji podczas świątecznego przyjęcia zgodnie z ideą „All I Want for Christmas”.
Na potrzeby wydarzenia agencja Defacto zaaranżowała przestrzenie studyjne w siedzibie Coca-Cola HBC, skąd streamowano event. Po części oficjalnej w formie świątecznego studia pracownicy mogli sami wybierać, w jakich atrakcjach chcieliby brać udział – impreza działa się równolegle w sześciu wirtualnych pokojach oferujących zróżnicowane aktywności. Przez cały czas uczestnicy mieli możliwość interakcji poprzez chat.
Jak zaznacza organizator, wydarzenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem nie tylko ze strony pracowników Coca-Cola HBC, ale także przedstawicieli branży wirtualnych spotkań – event nominowano w trzech kategoriach w plebiscycie 2020 Events Reviews & 2021 Technology Forecast platformy Meeting15.
Event odbył się 17 grudnia 2020.