Gala konkursu Złote Spinacze po raz drugi z endorfina events
Tegoroczne rozdanie nagród za projekty PR-owe w konkursie Złote Spinacze obyło się w formule online. Za produkcję wydarzenia odpowiadała agencja endorfina. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations. Wydarzenie było realizowane w warszawskim Studiu Bank.
To drugi rok współpracy Związku Firm Public Relations z agencją endorfina events. W związku z sytuacją rynkową projekt został przeniesiony do sieci, a jego transmisja miała miejsce 28 stycznia.
Agencja odpowiadała za KV wydarzenia, scenografię, organizację i reżyserię nagrań. Materiały animacyjne zostały przygotowane przez ekipę Piloci Studio.
Jury przyznało: 21 Złotych Spinaczy, 32 Srebrne Spinacze oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.