Konferencja Klubowiczów Oriflame ze Stream Space

Wellness by Oriflame to filozofia, w myśl której marka prowadzi konsumentów przez świat zdrowego odżywiania. Działaniom tym poświęcona była konferencja online, za której organizacje odpowiadało Stream Space.

Sześć planów, 24 bloki tematyczne, wywiady, wręczenie nagród, warsztaty kulinarne i fitness, a także prezentacje nowych produktów. To punkty programu ponad dwugodzinnego wydarzenia online, które zebrało przed ekranami dziewięć tysięcy Klubowiczów Oriflame.

— Dzięki konferencjom online możemy być z naszymi Klubowiczami, gdziekolwiek są. Podczas tradycyjnych wydarzeń spotykaliśmy się w kilkaset osób, teraz łączymy się z tysiącami kobiet i mężczyzn należących do społeczności Oriflame – to ogromny sukces! Wydarzenia online umożliwiają nam przekazywanie energii i entuzjazmu, który napędza działanie zespołu Oriflame i naszej globalnej społeczności. To także okazja, aby dzielić się wiedzą i narzędziami, które umożliwiają rozwijanie się kategorii wellness – powiedziała regional director Central Europe marki Oriflame, Beata Pawłowska.

Konferencja została podzielona na dwie części. Pierwsza była przeznaczona dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z branżą wellness. Wzięli w niej udział specjaliści od zdrowego odżywiania, w tym ambasadorka Wellness by Oriflame, Otylia Jędrzejczak.
Druga część skupiała się na aspekcie biznesowym. Uczestnicy mogli zapoznać się z historiami liderów i obejrzeć wręczenie nagród dla najlepszych z nich. Pojawili się też eksperci ze Sztokholmu i Dublina oraz dyrektor kategorii Wellness - Edyta Kurek.

Do reżyserii wydarzenia Stream Space zaprosiło reżysera Macieja Amanowicza. Wspólnie z zespołem Stream Space zadbał on o płynne połączenie wszystkich stref i elementów eventu w spójną transmisję, która miała na celu zaciekawić Klubowiczów Oriflame.

— Projekt był wymagający ze względu na transmisję na żywo z sześciu scen stworzonych w jednej lokalizacji. Tak złożone realizacje stają się już codziennością w naszej pracy. Rozbudowane konferencje online są coraz częściej wybieraną przez marki formą komunikacji i wypierają proste transmisje, od których klienci zaczynali swoją przygodę z wirtualnymi wydarzeniami w 2020 roku – powiedział head of production w Stream Space, Jacek Żerdziński. Jak podkreśla konferencja online okazała się wielkim sukcesem, zarówno w opinii klienta, jak i Klubowiczów Oriflame. Stream Space udało się połączyć bardzo różnorodne elementy wydarzenia, zachęcić widzów do interakcji na żywo.

Stream Space odpowiadało za koncepcję kreatywną, stworzenie oprawy audiowizualnej, streaming online i kompleksową produkcję eventu. Partnerem technicznym była TSE grupa.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl