Rossmann z endorfina events
„Rossmann To My 2021” to coroczne spotkanie, skierowane do pracowników, które po raz pierwszy odbyło się w wersji online. Za jego organizację odpowiadała agencja endorfina events.
Spotkanie „Rossmann To My”, które odbyło się 9 czerwca, było transmitowane na żywo ze studia firmy VES, które była partnerem technologicznym przy tym wydarzeniu.
Celem spotkania było stworzenie interaktywnego show, budującego zaangażowanie widzów. Event miał dwie główne części – merytoryczną i rozrywkową, a wydarzenie obejrzało ponad 5000 osób.
Agencja endorfina events odpowiadała za produkcję, kreację i reżyserię wydarzenia. Animacje, grafiki i oprawa wizualna również zostały przygotowane przez endorfinę events. Scenariusz wydarzenia i materiały wideo przygotował zespół Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmanna.
– Podczas tego spotkania kluczowe było zbudowanie ciekawego, interesującego dla widzów, scenariusza. Oparliśmy go m.in na filmach, efektach rozszerzonej rzeczywistości, a zaangażowanie budowaliśmy w oparciu o połączenia na żywo z pracownikami sklepów oraz organizując konkursy na czacie wydarzenia – mówi Aleksandra Wiercińska, project manager endorfina events.