Europejski szczyt Louvre Hotels Group
W hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odbył się zjazd managerów Louvre Hotels Group. Stu pięćdziesięciu gości z całej Europy spotkało się w stolicy Polski pod hasłem „Daring doers, dream together”.
W spotkaniu wzięli udział dyrektorzy hoteli (własnościowych, franczyzowych oraz zarządzanych), a także przedstawiciele biur regionalnych (z Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Niemiec, Austrii, Niderlandów i Belgii) oraz francuskiej centrali Louvre Hotels Group. Celem wydarzenia było zjednoczenie całej rodziny LHG, by zademonstrować siłę firmy oraz wytyczyć nowe ścieżki jej rozwoju. Od kreowania nowych trendów w obsłudze gościa przez wdrażanie nowych innowacji technologicznych i kwestie związane z CSR aż po metody tworzenia jak najlepszych warunków pracy dla załóg hotelowych – tematem szczytu były wszystkie najistotniejsze elementy strategii jednego z europejskich liderów branży hospitality. Podsumowano również ekspansję sieci w minionym roku.
– Uznaliśmy, że to niezwykle ważne, aby po czasach pandemicznej rozłąki wreszcie spotkać się na żywo w jak najliczniejszym gronie, wspólnie omówić najważniejsze sprawy i nacieszyć się towarzystwem naszych kolegów i koleżanek z całej Europy. To była świetna okazja, by w okresie przedświątecznym podziękować sobie za wspólny trud i sukcesy odniesione w kryzysowych latach 2020–2022, a także przygotować się do wspólnego stawienia czoła nowym wyzwaniom – mówi Andreas Tscherning, COO International Louvre Hotels Group.
Gościem specjalnym podczas sesji plenarnej szczytu był niewidomy mówca motywacyjny Franck Pruvost, który zachęcił uczestników do tego, by w rozpędzonych czasach spróbowali zmienić swoją wrażliwość – zwolnili, dali sobie czas na namysł i słuchanie innych – oraz stosunek do własnych błędów – zaprzyjaźnili się z nimi i nauczyli się wyciągać z nich wnioski. Wykład zakończył improwizacją na pianinie, do której zaprosił także uczestników, aby zademonstrować, że praca zespołowa polega na empatii i otwartościu na to, że każdy może wnieść coś oryginalnego w proces rozwiązywania wspólnych problemów.
Następnie uczestnicy wzięli udział w warsztatach. Każda z czterech sesji dotyczyła innej tematyki. Pierwszą poświęcono narzędziom stosowanym w LHG dla utrzymywania spójności między treściami publikowanymi na stronach brandowych, a tymi pojawiającymi się w serwisach OTA. Druga sesja dotyczyła dobrych praktyk w zakresie guest experience. W ramach trzeciej Franck Pruvost poprowadził warsztaty z pracy zespołowej, podczas których wyjaśnił, jak pokonywać ograniczenia i bezpiecznie nawigować w mroku niespokojnych czasów. Ostatnią sesję poświęcono metodom rekrutacyjnym rozwijanym z różnych krajach Europy w obliczu nowych wyzwań na rynku pracy w branży hospitality.
Zwieńczeniem wydarzenia był wieczorny bankiet w nowej przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex działającej przy hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. Podczas wieczoru wystąpił zespół Cosmic Sound, a główny miksolog The Complex Arkadiusz Białkowski przygotował specjalny pokaz sztuki barmańskiej.
– Podczas tego inspirującego wydarzenia poczuliśmy siłę, która płynie ze współpracy naszych zespołów. Cieszę się, że mogłam tego doświadczyć w towarzystwie kolegów i koleżanek z wielu krajów i dzielić się tym doświadczeniem z dyrektorami oraz członkami centrali i biur regionalnych Louvre Hotels Group. Dobrze jest móc spotkać się twarzą w twarz, by dzielić się pomysłami na to, jak wspólnie możemy sprawić, by nasza grupa była coraz mocniejsza! – mówi jedna z uczestniczek spotkania Camille Gil, koordynator marketing & CSR Louvre Hotels Group w Hiszpanii.
Spotkanie odbyło się w dniach 12 – 13 grudnia.
Zobacz Golden Tulip Warsaw Centre w Wyszykiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>