Życzenia wyświetlane na Spodku dotarły do ponad 75 tys. osób
Kilkadziesiąt życzeń, 14 języków, dziewięć godzin projekcji – na fasadzie Spodka wyświetlone zostały świąteczne i noworoczne serdeczności oraz pozytywne przekazy pochodzące od sympatyków jednej z architektonicznych ikon Katowic. Zarządca obiektu, firma PTWP Event Center, zrealizował we współpracy z partnerami trzy wieczory projekcji laserowych. Za sprawą transmisji live w social media życzenia dotarły do ponad 75 tys. internautów.
– To był dobry pomysł. W czasie trwającej już wiele miesięcy pandemii, gdy większość z imprez nie może się odbyć, a nam brakuje normalności i bliskości, „oddaliśmy” fasadę Spodka jego sympatykom. Przez trzy zimowe wieczory cieszyliśmy się życzeniami i dobrymi słowami, które widać było nie tylko w Katowicach, ale na całym świecie, w dowolnym miejscu, z dostępem do internetu i mediów społecznościowych. Spodek po raz kolejny wzbudził dobre emocje
i wzruszenia, za co wszystkim serdecznie dziękujemy – mówi Marcin Stolarz, prezes PTWP Event Center.
Świąteczne i noworoczne życzenia oraz pozytywne przekazy, które za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook przesyłali fani Spodka, zostały wyświetlone w dniach 9 i 23 grudnia 2020 r. oraz 4 stycznia 2021. Partnerami projekcji i oświetlenia Spodka były firmy Tauron, Van Pur, producent marki Łomża i Euvic.
Na skutek pandemii, w marcu 2020 r. codzienna iluminacja Spodka (za wyjątkiem np. akcji solidarnościowych lub o charakterze społecznym) została wyłączona. Obiekt został ponownie podświetlony pod koniec listopada ubiegłego roku. Umowy z partnerami gwarantują ciągłość iluminacji.