Premiera nowego Peugeota z 180heartbeats + Jung v Matt

Prezentacja nowego Peugeota 508 podczas kolacji w ciemnościach pozwoliła pokazać atuty auta podczas jazdy w dzień i w nocy. Event, który zrealizowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt, odbył się 27 i 28 lutego 2019 w Hotelu Marina Club w Gietrzwałdzie.
 
Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.
Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision - systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze.
Poza tym dziennikarze poznali możliwości nowego auta podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych - Maciejem Bocheńskim.
 
Po stronie agencji było również przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników. W wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.
 
180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Google, Nike, Dakea, Husqvarna, NC+ Unilever. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl