Druga edycja Global Day of Discovery w warszawskim hotelu Renaissance

Ponad 300 osób wzięło udział w Global Day of Discovery (GDOD), który już po raz drugi odbył się w warszawskim hotelu Renaissance, należącym do Polskiego Holdingu Hotelowego. 
 
Cykliczny event organizowany jest na całym świecie przez wszystkie hotele marki Renaissance, która jest częścią globalnej sieci Marriott International. Wydarzenie, które odbyło się 16 maja 2019,  było również okazją do świętowania pierwszej rocznicy funkcjonowania hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel. Hotel samodzielnie organizował event.
 
– Jako marka Renaissance chcemy być inspiracją do odkrywania czegoś nowego, dlatego dzisiejsza impreza zainspirowana jest historią polskiego lotnictwa – podkreśliła na rozpoczęcia wydarzenia Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor generalna Renaissance Warsaw Airport Hotel. – Dodatkowo dla nas jest to święto szczególne, nasz hotel obchodzi swoje pierwsze urodziny. Renaissance Warsaw Airport Hotel – pierwszy hotel marki Renaissance w Europie Środkowej oraz pierwszy tego typu hotel w Polsce właśnie skończył rok. – dodała Adriana Biernatowicz-Jadczak.
 
Motywem przewodnim drugiej edycji GDOD była historia najsłynniejszego tandemu polskiego lotnictwa – Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury, którzy między innymi w 1932 roku wygrali międzynarodowe zawody lotnictwa turystycznego „Challenge”, ustanawiając tym samym pierwszy duży sukces polskiego lotnictwa sportowego. Na cześć pamiętnego zwycięstwa polskich bohaterów, swoją nazwę zyskała restauracja hotelowa Challenge ’32.
Organizatorzy zabrali zaproszonych gości w podróż śladami przelotów Żwirki i Wigury, obejmującą kraje które pojawiły się na trasie historycznych zawodów. Uczestnicy mieli możliwość zapoznania się ze smakiem tradycyjnych potraw krajów tych krajów, czyli Niemiec, Polski, Francji, Włoch czy Szwecji.
 
Częścią wydarzenia była wystawa BMW, której początek jest nieodłącznie związany z awiacją, gdyż firma znana była przede wszystkim z produkcji silników do samolotów. Biało-niebieska szachownica znajdująca się w logo firmy, powszechnie jest uważana za obracające się śmigło. W lobby i przed hotelem, BWM zaprezentowało flagowe modele aut. Goście mieli również okazję, by usiąść za sterami w symulatorze lotów.
Punktem kulminacyjnym wieczoru był występ Sabiny Sago. Kolejna edycja Global Day of Discovery odbędzie się już za rok.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl