Bank Millennium i The Color Run z Plejem
Agencja Plej współpracuje z Bankiem Millennium przy realizacji eventu The Color Run – pięciokilometrowego biegu bez pomiaru czasu, dla każdego, bez względu na wiek czy kondycję fizyczną.
The Color Run od ośmiu lat odbywa się w ponad 40 krajach na całym świecie. W Polsce w tym roku zaplanowano go w pięciu miastach. Pierwszy odbył się 1 czerwca 2019 w Warszawie, kolejny w Krakowie – 16 czerwca, a następne będą miały miejsce we Wrocławiu – 31 sierpnia oraz w Gdańsku i Poznaniu – we wrześniu.
Na trasie biegu po każdym pokonanym kilometrze na biegaczy czeka stacja z kolorowymi proszkami, a pomiędzy stacjami dodatkowe niespodzianki. Różową stację, która obecna jest na trasach w pięciu polskich miastach, przygotowuje Bank Millennium, wspierany przez Plej.
The Color Run to globalne wydarzenie, które zapoczątkowane zostało w Stanach Zjednoczonych w 2011 roku i zgromadziło już ponad osiem milionów uczestników na całym świecie, podczas tysięcy imprez. Na polskim rynku The Color Run zadebiutował w 2015 roku. W ciągu czterech lat w kolorowych biegach wzięło udział prawie 90 tysięcy osób.
– W Polsce The Color Run szczególnie pokochały rodziny z dziećmi, możemy powiedzieć, że nasze wydarzenie łączy pokolenia. Widok trzypokoleniowej rodziny przebiegającej kolorową piątkę wynagradza nam wszelkie trudy organizacyjne – mówi dyrektor The Color Run Poland Jose Caldas de Sousa, prezes The Color Run spółki z o.o. z siedzibą w Warszawie, posiadającej wyłączność i licencję na organizowanie tej imprezy w naszym kraju.
Celem wydarzenia jest popularyzacja i promocja zdrowego i aktywnego trybu życia, sportu, zwłaszcza biegania, jako dobrego i zdrowego sposobu na spędzanie czasu wolnego, a także promocja miast, w których The Color Run ma miejsce, sponsorów i partnerów oraz wybranych celów charytatywnych.