Coca-Cola Day 2019 z agencją Allegro
Allegro Brand Experience Agency zrealizowała na zlecenie Coca-Cola HBC Polska wydarzenie outdoorowe dla prawie 1300 osób – pracowników i ich rodzin. Całodniowy program eventu obejmował turniej piłkarski i koszykarski Coca-Cola Hellenic Cup oraz serię atrakcji i animacji wspierających aktywność fizyczną, teambuilding, employer branding oraz wartości CSR. Event odbył się w czerwcu na terenie Parku Skaryszewskiego w Warszawie – w KS Drukarz. Agencja została wybrana do tej realizacji w wyniku przetargu.
Coca-Cola Day to wydarzenie outdoorowe, którego celem była integracja pracowników firmy. Całodniowy program atrakcji miał wyzwalać w uczestnikach rywalizację fair play, ale przede wszystkim zapewnić dobrą zabawę i pozytywne emocje. Głównym punktem eventu był turniej w piłce nożnej i streetballu – Coca-Cola Hellenic Cup, w którym rywalizowało kilkanaście zespołów żeńskich i męskich.
Agencja odpowiedzialna była za całośc wydarzenia, była jego producentem - od logistyki, przez zapewnienie atrakcji/animacji po koordynację rozgrywek i zbudowanie wszystkich stref.
Oprócz rozgrywek piłkarskich, na uczestników czekało wiele aktywności, między innymi pokazy football & streetball freestyle, animowane zajęcia z wielu dyscyplin sportowych i występ zespołu AudioFeels. W przerwach pomiędzy kolejnymi pokazami i występami na głównej scenie, uczestnicy mogli wziąć udział w licznych grach i zabawach animujących dzieci oraz ich rodziców, takich jak sportowa bitwa rodzin – family challenge.
Tegoroczny event został dodatkowo wzbogacony o aspekt CSR. Uczestnicy poprzez udział w aktywnościach sportowych, zbierali środki na wybrany cel charytatywny. Dodatkowo agencja Allegro przygotowywała event możliwie minimalizując jego negatywny wpływ na środowisko, redukując do minimum zużycie materiałów nieodnawialnych oraz ich późniejszy upcycling.