Co się działo w Miasteczku Leszka na Pol’and’Rock Festival?

Pod hasłem Miasteczko Leszka marka Lech (Kompania Piwowarska) była obecna w strefie przygotowanej dla uczestników 25. edycji festiwalu Pol’and’Rock. Jest to część działań marki realizowanych w ramach platformy Lech Music.

 

Marka Lech Premium po raz szósty była obecna na Najpiękniejszym Festiwalu Świata – Pol’and’Rock. Podczas tegorocznej edycji w Miasteczku Leszka z dużym zainteresowaniem spotkały się strefy, w których można było zafarbować włosy na zielono, zrobić zdjęcie na ściance, spróbować swoich sił w karaoke czy sprawdzić swoje zdolności w Kuźni Talentów. Na miejscu można było spotkać także ekipę Lecha – m.in. Jankesa, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta, Michała Mikołajczaka czy Anię Markowską. Nowością był konkurs na kreatywne zdjęcie, w którym można było wygrać dmuchane kanapy – gadżet niezwykle pożądany na polach namiotowych.

Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego poza kreatywnymi atrakcjami, Leszek przygotował strefy związane z ekologią i z atrakcjami, które nawiązywały do świadomego spożywania alkoholu. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną. Dodatkowo, w strefie czekały aktywacje obrazujące zachowania organizmu po alkoholu z użyciem alkogogli na refleksomierzu lub labiryncie. Strefa cieszyła się dużym zainteresowaniem – wykonano ponad 61 tys. kontroli trzeźwości, ponad 16 tys. aktywacji i rozdano 30 tys. naklejek z hasłami dotyczącymi bezpieczeństwa – do przyklejenia na samochody.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się także Strefa Eko, w której Leszek tradycyjnie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Na najbardziej zaangażowanych w akcję „Kto po sobie posprząta” czekały elektryczne hulajnogi. Dane po akcji zaskoczyły wszystkich: rekordziści jednorazowo do strefy przynieśli aż 119 kg puszek aluminiowych i 160 kg kubków plastikowych. Wspólnymi siłami festiwalowicze zebrali ponad 1,5 tony aluminium oraz 1,1 tony plastiku.

 

Strefa powstała przy wsparciu agencji Boscata.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl