Jubileuszowa edycja trasy Męskie Granie z dwudniowym finałem w Żywcu

fot. Michał Murawski
Na zdjęciu: fot. Michał Murawski

Dwa dni koncertów, 10 singli na dziesięciolecie projektu, ponad 40 artystów i prawie 3 miliony publiczności podczas transmisji online – za nami finał dziesiątej edycji trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Za realizację całej trasy odpowiada agencja Live.

W żywieckim Amfiteatrze pod Grojcem wystąpili m.in. Orkiestra Orkiestr, Bass Astral x Igo, Sokół + Goście oraz Męskie Granie Orkiestra. Podczas całej trasy na publiczność czekała nie tylko doskonała polska muzyka, ale także możliwość obcowania ze sztuką w różnorodnej postaci, m.in. za sprawą instalacji artystycznej przygotowanej przez kolektyw PanGenerator.

Męskie Granie to projekt, który po raz pierwszy pojawił się na kulturalnej mapie Polski 10 lat temu. Przez ten czas trasa zyskała miano wydarzenia kultowego, a bilety na wszystkie koncerty wyprzedają się w kilka minut. Wszystko dzięki zaangażowaniu jednych z najlepszych polskich artystów, którzy nie boją się muzycznych eksperymentów i przekraczania artystycznych granic. W tym projekt świętował swoje dziesięciolecie. Z tej okazji w Żywcu odbyły się aż dwa koncerty wieńczące trasę. Wcześniej koncerty odbyły się w: Poznaniu (Cytadela), Krakowie (Muzeum Lotnictwa), Gdyni (Park Kolibki), Wrocławiu (Partynice), Katowicach (Strefa Kultury), Warszawie (Tor Wyścigów Konnych Służewiec).

Podczas sobotniego finału w Amfiteatrze pod Grojcem wystąpiła Orkiestra Orkiestr, czyli supergrupa, która wykonała wszystkie single promujące poprzednie trasy. W Żywcu zagrali m.in. Smolik, Brodka, Fisz, Nosowska, O.S.T.R., Wojciech Waglewski oraz Krzysztof Zalewski. Podczas obu dni koncertowych wystąpiła także Męskie Granie Orkiestra w składzie: Nosowska, Igo, Organek i Zalewski, a także Marcin Macuk, Michał Fox Król, Piotr Pawlak, Michał „Malina” Maliński oraz Bartek Pająk.
Na zakończenie zespół każdorazowo zagrał singiel promujący tegoroczną trasę – „Sobie i Wam”, który do tej pory na YouTube obejrzały ponad 23 miliony osób.

Na całej trasie koncertom towarzyszyły wizualizacje, za które odpowiadał Paweł „Spider” Pająk. Publiczność mogła także podziwiać inspirowaną muzyką artystyczną instalację stworzoną na potrzeby dziesiątej edycji Męskiego Grania przez kolektyw PanGenerator. Podczas koncertów Orkiestry Orkiestr miał natomiast miejsce live act w wykonaniu Mariusza Wilczyńskiego, który malował w rytm utworu „Kobiety nam wybaczą”, podobnie jak miało to miejsce podczas drugiej edycji Męskiego Grania.
Z okazji wielkiego jubileuszu na trasie pojawiło się muzeum Męskiego Grania, w którym można było posłuchać wszystkich singli w historii trasy. Dopełnieniem artystycznych inspiracji, które towarzyszyły tegorocznej odsłonie, była instalacja Jarosława Koziary w Warszawie zbudowana z 12 wież, co stanowiło nawiązanie do pierwszych dwóch edycji trasy.

Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec. Za organizację trasy odpowiada agencja Live.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl