„Kod Innowacji” GS1 Polska po raz drugi ze Stereomatic

Odbyła się druga edycja konferencji „Kod Innowacji”, której gospodarzem było GS1 Polska, operator m.in. kodu kreskowego. Organizatorem eventu była po raz drugi agencja Stereomatic, która została wybrana w wyniku przetargu.

W czasie wydarzenia, które odbyło się w należącej do warszawskiego kompleksu Koneser Butelkowni, a które poprowadził konferansjer Maciej Kautz, swoje wystąpienia mieli Piotr Bucki, a także Natalia Hatalska. 

W czasie wieczoru zostały również rozdane nagrody za najlepsze wdrożenia rozwiązań GS1. Otrzymali je m.in. w kategorii Retail firma Decathlon, w e-commerce Allegro, a za wdrożenie w obszarze TSL firma Pekaes.

Po części oficjalnej goście wzięli udział w afterparty, któremu towarzyszył networking, a także występ DJ’a Bumiego Philipsa. W wydarzeniu wzięło udział 12 uczestników.

Stereomatic odpowiadała za pełną produkcję i koordynację wydarzenia. Do zadań agencji należały: opracowanie scenariusaz, reżyseria i produkcja eventu, dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami, wykonanie grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, tworzenie scenografii na potrzeby eventu specjalna scenografia, booking prelegentów, koordynacja działań hotelowych i logistyki. Za realizację eventów odpowiadało troje pracowników agencji, opiekunem klienta i producentem całości wydarzenia był Damian Haftkiewicz.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl