„Kod Innowacji” GS1 Polska po raz drugi ze Stereomatic
Odbyła się druga edycja konferencji „Kod Innowacji”, której gospodarzem było GS1 Polska, operator m.in. kodu kreskowego. Organizatorem eventu była po raz drugi agencja Stereomatic, która została wybrana w wyniku przetargu.
W czasie wydarzenia, które odbyło się w należącej do warszawskiego kompleksu Koneser Butelkowni, a które poprowadził konferansjer Maciej Kautz, swoje wystąpienia mieli Piotr Bucki, a także Natalia Hatalska.
W czasie wieczoru zostały również rozdane nagrody za najlepsze wdrożenia rozwiązań GS1. Otrzymali je m.in. w kategorii Retail firma Decathlon, w e-commerce Allegro, a za wdrożenie w obszarze TSL firma Pekaes.
Po części oficjalnej goście wzięli udział w afterparty, któremu towarzyszył networking, a także występ DJ’a Bumiego Philipsa. W wydarzeniu wzięło udział 12 uczestników.
Stereomatic odpowiadała za pełną produkcję i koordynację wydarzenia. Do zadań agencji należały: opracowanie scenariusaz, reżyseria i produkcja eventu, dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami, wykonanie grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, tworzenie scenografii na potrzeby eventu specjalna scenografia, booking prelegentów, koordynacja działań hotelowych i logistyki. Za realizację eventów odpowiadało troje pracowników agencji, opiekunem klienta i producentem całości wydarzenia był Damian Haftkiewicz.