Carnival Meating z agencją Emlab

Agencja Emlab (Grupa S/F) była realizatorem wydarzenia Carnival Meating. CelebruJEMY 2020, stanowiącego kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Autorem i organizatorem kampanii jest Związek Polskie Mięso.
 
Podczas wydarzenia zaprezentowano idee projektu w formule kolacji karnawałowej dla przedstawicieli mediów, branży spożywczej i gastronomicznej. Goście mieli okazję do spróbowania potraw z polskiego drobiu i polskiej wieprzowiny, które przygotował Dariusz Barański, Szef Roku 2020 według przewodnika Gault&Millau.
W spotkaniu wzięli udział także ambasadorzy akcji – dietetyczka i trenerka personalna, Agata Dąbrowska oraz Tomasz Jakubiak, znany kucharz i dziennikarz kulinarny.
Celem spotkania była także popularyzacja aktualnej wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny.
Wydarzenie odbyło się w Restauracji Concept 13, w Warszawie.
 
Projekt „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.” potrwa do 31 marca 2020 roku. Działania w ramach akcji obejmują cykl spotkań informacyjno-promocyjnych, aktywności w social mediach oraz na dedykowanej stronie pewnejestjedno.pl, a także lokowania w TV i prasie.
 
Za kompleksowy przebieg kampanii odpowiada agencja Emlab (Grupa S/F). Cały projekt sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl