Carnival Meating z agencją Emlab
Agencja Emlab (Grupa S/F) była realizatorem wydarzenia Carnival Meating. CelebruJEMY 2020, stanowiącego kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Autorem i organizatorem kampanii jest Związek Polskie Mięso.
Podczas wydarzenia zaprezentowano idee projektu w formule kolacji karnawałowej dla przedstawicieli mediów, branży spożywczej i gastronomicznej. Goście mieli okazję do spróbowania potraw z polskiego drobiu i polskiej wieprzowiny, które przygotował Dariusz Barański, Szef Roku 2020 według przewodnika Gault&Millau.
W spotkaniu wzięli udział także ambasadorzy akcji – dietetyczka i trenerka personalna, Agata Dąbrowska oraz Tomasz Jakubiak, znany kucharz i dziennikarz kulinarny.
Celem spotkania była także popularyzacja aktualnej wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny.
Wydarzenie odbyło się w Restauracji Concept 13, w Warszawie.
Projekt „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.” potrwa do 31 marca 2020 roku. Działania w ramach akcji obejmują cykl spotkań informacyjno-promocyjnych, aktywności w social mediach oraz na dedykowanej stronie pewnejestjedno.pl, a także lokowania w TV i prasie.
Za kompleksowy przebieg kampanii odpowiada agencja Emlab (Grupa S/F). Cały projekt sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.