Ruszyły Decathlon Biegi Online powered by Activy

Marka Decathlon połączyła siły z polskim start-upem Activy, co zaowocowało zorganizowaniem pierwszych zawodów biegowych online, które wystartowały 1 maja. Aplikacja mobilna i zrzeszona wokół niej społeczność ułatwią utrzymanie motywacji i sprawdzenie swojej formy pomimo odwołanych biegów ulicznych. Każdy pakiet startowy to również wsparcie dla Fundacji Siepomaga.

Jak to działa? W kolejne weekendy (zaczynając od 1 maja) organizowane będą biegi na różnych dystansach. Aby wystartować w wybranym biegu, wystarczy wykupić pakiet startowy na stronie biegionline.pl. Następnie, należy zarejestrować się w aplikacji Activy (dostępnej w App Store i Google Play) oraz aktywować otrzymany przy zakupie kod. Każdy wyścig trwa 24 godziny – w tym czasie należy zapisać swoją aktywność biegową (za pomocą aplikacji Activy lub połączyć swoje konto z innymi aplikacjami sportowymi Strava/ Garmin/ Polar). Po zakończonym biegu opublikowany zostanie ranking z czasami wszystkich uczestników, a także nastąpi losowanie nagród.

Mimo że biegacze nie będą mogli spotkać się w jednym miejscu, będą mogli się ze sobą zmierzyć. Wirtualny wyścig potrwa 24 godziny. W ciągu doby zawodnicy muszą zapisać swoją aktywność (bieg na 5 km, 10 km, sztafeta 3x5 km czy półmaraton), a w rankingu pojawiają się osiągnięte czasy. Nad poprawnością wyników czuwa algorytm oraz sędziowie Activy, którzy weryfikują podejrzane trasy i ślady ze słabą jakością GPS.

Organizatorem akcji są pomysłodawcy aplikacji Activy, którzy tworzą well-beingowe wyzwania rowerowe i biegowe w formie gry dla pracowników. Partnerem głównym biegów online została marka Decathlon. – Misją Decathlon jest udostępnianie sportu jak największej liczbie osób i chcemy ją realizować niezależnie od obecnych okoliczności – mówi o zaangażowaniu w projekt Wojciech Kozłowski, marketing director Decathlon. – Miło nam, że możemy być partnerem tego innowacyjnego projektu Activy i razem zachęcać polskich biegaczy, by pozostali aktywni, szykując się do sezonu biegowego. Nowe wymogi bezpieczeństwa to nie tylko czas ograniczeń, ale także szukania nowych rozwiązań i jako zespół pasjonatów biegania pod marką Kalenji by Decathlon, cieszmy się, że możemy być częścią tak nowatorskiej akcji – dodaje Kozłowski.

Uczestnictwo w biegach online to także pomoc w walce z koronawirusem – 20 proc. z każdego zakupionego pakietu startowego zostanie przekazane na Fundację Siepomaga, wspierającą szpitale w walce z COVID-19.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl