*Bespoke dla Huawei i MAN online

Agencja *Bespoke zorganizowała ostatnio dwa wydarzenia online. Szkolenie motywacyjne dla prawie 200 handlowców marki MAN, w której uczestniczył gen. Roman Polko, oraz konferencję dla Huawei na przeszło 300 uczestników, którą otwierał Tonny Bao, CEO Huawei Polska.
 

Uczestnicy Huawei ICT Day Online mieli okazję poznać przekrojową ofertę biznesową firmy. Eksperci i partnerzy Huawei podzielili się wiedzą i doświadczeniem w zakresie pamięci masowej, rozwiązań sieciowych i sztucznej inteligencji. Agencja *Bespoke była odpowiedzialna za kompleksową organizację techniczno-transmisyjną, stworzenie komunikacji wizualnej wydarzenia, strony www z możliwością rejestracji uczestników oraz przeprowadzenia quizów live. Dodatkowo agencja zrealizowała kampanię promocyjną spotkania w social mediach.
– Łączenie online z offline stosujemy w zasadzie od początku istnienia naszej agencji, bo już przeszło 5 lat temu przeprowadzaliśmy pierwsze eventy hybrydowe z transmisją live do internetu. Ostatnie realizacje online są potwierdzeniem naszych kompetencji – mówi Łukasz Klimczak, COO i współzałożyciel *Bespoke.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl