BERM zrealizował konferencję dla Enea

Konferencja Grupy Enea ze względu na pandemię odbyła się online, aby dać bezpieczny dostęp do informacji wszystkim zainteresowanym odbiorcom
Na zdjęciu: Konferencja Grupy Enea ze względu na pandemię odbyła się online, aby dać bezpieczny dostęp do informacji wszystkim zainteresowanym odbiorcom

Grupa Enea zaprezentowała wyniki za 2019 rok, plany inwestycyjne i opowiedziała o działaniach w czasie epidemii koronawirusa. Konferencję połączoną z prezentacjami, uwzględniając wszelkie procedury bezpieczeństwa, zrealizowała agencja Berm Creative Production Group.


Grupa Enea, uznawana za energetycznego giganta, zaprezentowała 5 czerwca 2020 r. bardzo dobre wyniki i ambitne plany inwestycyjne. Konferencja „wynikowa” miała szczególny charakter ze względu na epidemię koronawirusa i odbyła się online. Za jej realizację odpowiadała agencja Berm Creative Production Group.

– Tak profesjonalne i duże firmy jak Enea znaczącą wagę przykładają do polityki informacyjnej, otwarcie komunikują się z rynkiem, zapewniają możliwość uczestnictwa w wydarzeniach analitykom, dziennikarzom i inwestorom. Zwykle konferencje odbywają się w hotelach lub przestronnych obiektach konferencyjnych, z szerokim udziałem publiczności. W czasach pandemii te zasady musiały się zmienić, ale staraliśmy się zapewnić konferencji bezpieczeństwo i odpowiednią oprawę – mówi Edyta Grabowska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Berm.

W wydarzeniu wykorzystano studio nagraniowe, systemy transmisyjne, profesjonalny zespół, który koordynował prace techniki i ekipy streamingowej w porozumieniu z klientem. Oprawa wizualna, koordynacja wystąpień menedżerów i prezentacji pozwoliła na zaprezentowanie inwestorom, analitykom i dziennikarzom wielu istotnych informacji. – Firma przedstawiła nie tylko wyniki, ale też podzieliła się z rynkiem informacjami o planowanych inwestycjach oraz działaniach podczas epidemii – dodaje Edyta Grabowska.

Grupa Enea zakłada, że jej nakłady inwestycyjne w 2020 roku wyniosą 2,768 mld zł i będą wyższe o 27 proc. – Grupa wypracowała wyniki na oczekiwanym poziomie, pomimo wyzwań rynkowych i regulacyjnych. Rok 2019 zamknęliśmy z ponad 30-proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży oraz ponad 45-proc. wzrostem EBITDA – mówił podczas konferencji Jarosław Ołowski, wiceprezes Grupy Enea.

Dodał, że dobre wyniki w 2019 r. świadczą o stabilnej pozycji Grupy na rynku i optymalnym wykorzystaniu aktywów. – Efektywnie zarządzamy potencjałem całego łańcucha wartości, dzięki czemu możemy elastycznie reagować na zmienne czynniki – uważa Jarosław Ołowski.

Piotr Adamczak, wiceprezes ds. handlowych, podkreślił poprawę wyników w stosunku do poprzedniego roku w obszarze obrotu. – Wrosły przychody, zarówno energii elektrycznej, jak i paliwa gazowego. Zakończyliśmy modernizację BOK-ów, rozwijamy najważniejszy zdalny kanał kontaktu eBOK – mówił Piotr Adamczak.
W czasie konferencji wypowiadali się też inni menedżerowie, także ze spółek z grupy. – W czasie epidemii załoga stanęła na wysokości zadania. Odpowiedzialność pracowników oraz prawidłowe reakcje Sztabu Kryzysowego przyniosły dobre efekty – mówił Artur Wasil, prezes Lubelski Węgiel „Bogdanka”.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl