BERM zrealizował konferencję dla Enea
Grupa Enea zaprezentowała wyniki za 2019 rok, plany inwestycyjne i opowiedziała o działaniach w czasie epidemii koronawirusa. Konferencję połączoną z prezentacjami, uwzględniając wszelkie procedury bezpieczeństwa, zrealizowała agencja Berm Creative Production Group.
Grupa Enea, uznawana za energetycznego giganta, zaprezentowała 5 czerwca 2020 r. bardzo dobre wyniki i ambitne plany inwestycyjne. Konferencja „wynikowa” miała szczególny charakter ze względu na epidemię koronawirusa i odbyła się online. Za jej realizację odpowiadała agencja Berm Creative Production Group.
– Tak profesjonalne i duże firmy jak Enea znaczącą wagę przykładają do polityki informacyjnej, otwarcie komunikują się z rynkiem, zapewniają możliwość uczestnictwa w wydarzeniach analitykom, dziennikarzom i inwestorom. Zwykle konferencje odbywają się w hotelach lub przestronnych obiektach konferencyjnych, z szerokim udziałem publiczności. W czasach pandemii te zasady musiały się zmienić, ale staraliśmy się zapewnić konferencji bezpieczeństwo i odpowiednią oprawę – mówi Edyta Grabowska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Berm.
W wydarzeniu wykorzystano studio nagraniowe, systemy transmisyjne, profesjonalny zespół, który koordynował prace techniki i ekipy streamingowej w porozumieniu z klientem. Oprawa wizualna, koordynacja wystąpień menedżerów i prezentacji pozwoliła na zaprezentowanie inwestorom, analitykom i dziennikarzom wielu istotnych informacji. – Firma przedstawiła nie tylko wyniki, ale też podzieliła się z rynkiem informacjami o planowanych inwestycjach oraz działaniach podczas epidemii – dodaje Edyta Grabowska.
Grupa Enea zakłada, że jej nakłady inwestycyjne w 2020 roku wyniosą 2,768 mld zł i będą wyższe o 27 proc. – Grupa wypracowała wyniki na oczekiwanym poziomie, pomimo wyzwań rynkowych i regulacyjnych. Rok 2019 zamknęliśmy z ponad 30-proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży oraz ponad 45-proc. wzrostem EBITDA – mówił podczas konferencji Jarosław Ołowski, wiceprezes Grupy Enea.
Dodał, że dobre wyniki w 2019 r. świadczą o stabilnej pozycji Grupy na rynku i optymalnym wykorzystaniu aktywów. – Efektywnie zarządzamy potencjałem całego łańcucha wartości, dzięki czemu możemy elastycznie reagować na zmienne czynniki – uważa Jarosław Ołowski.
Piotr Adamczak, wiceprezes ds. handlowych, podkreślił poprawę wyników w stosunku do poprzedniego roku w obszarze obrotu. – Wrosły przychody, zarówno energii elektrycznej, jak i paliwa gazowego. Zakończyliśmy modernizację BOK-ów, rozwijamy najważniejszy zdalny kanał kontaktu eBOK – mówił Piotr Adamczak.
W czasie konferencji wypowiadali się też inni menedżerowie, także ze spółek z grupy. – W czasie epidemii załoga stanęła na wysokości zadania. Odpowiedzialność pracowników oraz prawidłowe reakcje Sztabu Kryzysowego przyniosły dobre efekty – mówił Artur Wasil, prezes Lubelski Węgiel „Bogdanka”.