Akcja marki Lech związana z festiwalami tym razem w sieci

W ramach aktywacji „Lechendy zakładają wygraną”, marka – mimo zmiany kalendarza letnich wydarzeń – powraca z muzyczną platformą oraz kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka.


Lech Premium od lat związany jest ze światem muzyki i pomimo odwołania części wakacyjnych wydarzeń, nie zamierza rezygnować z festiwalowego klimatu. Marka sponsorująca wiele polskich festiwali, m.in. Pol’and’Rock Festival, powróciła z akcją, w której każdy może sprawdzić swoją muzyczną wiedzę w internetowym quizie. Tym razem konkurs Lecha realizowany jest w ramach nowej kampanii marki pod hasłem „Źródło Lechend”, która wystartowała na początku marca.

Kim są wspomniane Lechendy? To zwykli ludzie, którzy w codziennych sytuacjach dokonują godnych odnotowania czynów. Nawet wtedy, kiedy festiwale przenoszą się do sieci, bohaterowie nie tracą dobrego ducha i biorą sprawy w swoje ręce. Z myślą o tych, którzy uznają, że prawdziwe festiwalowe emocje można poczuć nawet we własnych domach, marka przygotowała muzyczne wyzwanie - quiz realizowany pod hasłem „Lechendy zakładają wygraną”, w którym do zdobycia jest 15 000 ekologicznych koszulek z grafikami młodych, polskich designerów. Marka przygotowała 10 wzorów autorstwa m.in. Zuzy Sadlik, Hello Kaczi, Miss Pank czy Lisa Kuli, a projekt nawiązujący do 26. edycji Pol’and’Rock Festival, tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak.

W tym roku marka postanowiła wyprodukować koszulki jeszcze bardziej przyjazne środowisku. Modele posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100 oraz składają się w 100 proc. z ekobawełny. Sam nadruk naniesiono na materiał przy pomocy certyfikowanych, ekologicznych farb wodnych. Konkurs odbywa się od 15.06.2020 do 23.08.2020 na stronie www.lech.pl, a w promocji biorą udział Lech Premium, Lech Free ze wszystkimi wariantami smakowymi oraz Lech Pils.

Na sklepowe półki powraca również kolekcjonerska puszka Lecha, która co roku pojawiała się na festiwalu. Tegoroczna, muzyczna puszka została zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, a swym stylem nawiązuje do Najpiękniejszego Festiwalu Świata, czyli do Pol’and’Rock Festival. Marka szykuje również niespodziankę, w której ukaże festiwale nieco inaczej. Szczegóły działań można śledzić na stronie www.lech.pl.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Źródło Lechend” odpowiada agencja BARDZO. Kreację i produkcję spotu VOD, działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za koordynację współpracy z designerami i influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a nad przebiegiem konkursu czuwa Kropka Bordo.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl