Wernisaż w kampanii Samsunga „Zmień spojrzenie” z Proevent
Samsung przeniósł historię znaną z telewizyjnego spotu smartfonów z serii Galaxy S20 do świata rzeczywistego. Za koncepcję kreatywną i realizację wernisażu „Zmień spojrzenie” odpowiadała agencja Proevent.
Samsung zaprosił konsumentów, influencerów i dziennikarzy na wernisaż, który miał pomóc w odtworzeniu tych samych przeżyć, których doświadczyli, oglądając reklamę marki z udziałem Wojtka Sokoła (głównego bohatera kampanii). Przestrzeń w warszawskim kompleksie Koneser posłużyła zarówno jako miejsce, w którym rozegrała się akcja spotu, jak i miejsce eventu.
Część eksponatów (znanych ze spotu) została zawieszona na ścianach, natomiast pozostałe ustawione na szklanych kubikach. Największe uznanie wzbudziła wyprodukowana na tę okazję instalacja stworzona z ponad 200 kryształków, które – jeśli stanęło się w odpowiednim miejscu – układały się w napis „sztuka”. Montaż wernisażu trwał dwa dni.
Zaskakującym elementem był przycisk, po naciśnięciu którego uczestnik mógł nieco zmienić charakter wystawy. Muzyka z klasycznej zmieniała się na dubstep, sala zostawała wyciemniona i zapalały się światła UV, które ukazywały do tej pory niewidoczne napisy na eksponatach, nadając całości zupełnie nowego wyrazu.
Event poprowadziła dziennikarka Gabi Drzewicka.
Podczas wydarzenia zaaranżowano strefę chillout, była też ścianka 3D wpisująca się w motyw przewodni kampanii. Catering był zaserwowany w postaci „boksów jedzeniowych”.
Ponadto każdy odwiedzający otrzymał komin z nadrukiem nawiązującym do KV akcji, które wykorzystywać może w miejsce obowiązkowych maseczek.