Plej podsumowuje szóstą edycję turnieju WCGC Poland

Zwycięzcami VI edycji WCGC Poland została drużyna NZOZ Medar w składzie Dariusz Skudlarski i Kamil Skudlarski. Nagrodą główną za zwycięstwo w krajowych elimanacjach jest udział w największym korporacyjnego turnieju golfowym świata – World Golf Corporate Challenge. W listopadzie drużyna NZOZ Medar będzie reprezentować Polskę i swoją firmę na polu Oitavos Dunes w Portugalii. Na podium obok NZOZ Medar stanęli także High Rollers GC, zajmując drugie miejsce i Team Orange na trzeciej pozycji. Organizatorem polskiej edycji międzynarodowego turnieju jest agencja Plej.

Nagroda główna za zwycięstwo w rozgrywkach na szczeblu narodowym obejmuje m.in. w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC 2020 na jednym z najlepszych europejskich pól golfowych w Oitavos Dunes w Portugalii, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Podczas trwającego kilka dni wydarzenia zwycięzcy z NZOZ Medar będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

W rozegranym 11 września na polu golfowym w Sobieniach Królewskich turnieju WCGC Poland 2020 wystartowało 40 dwuosobowych drużyn. Zainteresowanie tegorocznymi rozgrywkami było bardzo duże, a poziom graczy - bardzo wysoki. Szereg nagród od partnerów WCGC Poland na wybranych dołkach motywował do zaciętej rywalizacji. Niestety, podobnie jak rok temu, także w tym roku nikomu nie udało się wygrać auta marki Mercedes-Benz Klasa A, które było nagrodą za Hole in One na dołku #4 od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Graczom udało się natomiast wygrać m.in. weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, a także sprzęt i akcesoria golfowe Callaway i Odyssey oraz vouchery na zakupy w Bunkier Store. O turniejowe czapki i maski w start packach zadbał nowy partner Headwear Professional Polska.  

Polską edycję największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie od 2015 roku organizuje agencja marketingu zintegrowanego – Plej. Partnerami WCGC Poland są Plej, Mercedes Benz – Auto Idea, Ballantine’s, Premium Yachting, Sobienie Królewskie Mazury Golf & Country Club, E4E, Callaway, Bunkier Store, Odyssey i Headwear Professional Polska.
MeetingPlanner.pl objął wydarzenie patronatem medialnym. #ZnowuSieSpotykamy

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl