LightPhonic – show świetlne autorstwa Pro4Media
Zaprojektowane i zrealizowane przez Pro4Media show świetlne LightPhonic z eventowego projektu przekształciło się w produkt do wykorzystania w przestrzeni wydarzeń specjalnych.
Po raz pierwszy show zostało użyte na Kongresie Partnerów firmy Hewlett Packard Enterprise, który miał miejsce w łódzkim hotelu Double Tree by Hilton, w klubie Wytwórnia. Opracowaniem koncepcji kreatywnej, zaplanowaniem oprawy oraz kompleksową obsługą tego wydarzenia zajęła się agencja Polymus, powierzając całość obsługi technicznej firmie Pro4Media.
Najbardziej znaczącą rolę w projekcie, jak zaznaczają twórcy LightPhonic, odgrywa jego skala – do stworzenia pokazu używa się blisko 200 sztuk urządzeń inteligentnych marki ClayPaky. – To szybkie i bardzo zwrotne Sharpy – kompaktowe głowice typu beam. Za ich pomocą uzyskuje się rozdzielony na setki strumieni, monolityczny pokaz. Jego ideą jest dynamika uzyskana na za pomocą minimalnych środków. Doskonale wtopiona w muzykę iluminacja oparta jest na białym świetle – wyjaśnia Monika Wasilewska, Pro4Media.
LightPhonic w takiej postaci tworzy zamknięty spektakl, na który składa się show świetlne i muzyka, do czego twórcy posiadają prawa autorskie. Można jednak wykorzystywać fragmenty show lub wprowadzać modyfikacje, np. nawiązujące do tematyki danego wydarzenia czy chrakterystycznej dla marki kolorystyki.