LightPhonic – show świetlne autorstwa Pro4Media

Zaprojektowane i zrealizowane przez Pro4Media show świetlne LightPhonic z eventowego projektu przekształciło się w produkt do wykorzystania w przestrzeni wydarzeń specjalnych.
 

Po raz pierwszy show zostało użyte na Kongresie Partnerów firmy Hewlett Packard Enterprise, który miał miejsce w łódzkim hotelu Double Tree by Hilton, w klubie Wytwórnia. Opracowaniem koncepcji kreatywnej, zaplanowaniem oprawy oraz kompleksową obsługą tego wydarzenia zajęła się agencja Polymus, powierzając całość obsługi technicznej firmie Pro4Media.
Najbardziej znaczącą rolę w projekcie, jak zaznaczają twórcy LightPhonic, odgrywa jego skala – do stworzenia pokazu używa się blisko 200 sztuk urządzeń inteligentnych marki ClayPaky. – To szybkie i bardzo zwrotne Sharpy – kompaktowe głowice typu beam. Za ich pomocą uzyskuje się rozdzielony na setki strumieni, monolityczny pokaz. Jego ideą jest dynamika uzyskana na za pomocą minimalnych środków. Doskonale wtopiona w muzykę iluminacja oparta jest na białym świetle – wyjaśnia Monika Wasilewska, Pro4Media.
LightPhonic w takiej postaci tworzy zamknięty spektakl, na który składa się show świetlne i muzyka, do czego twórcy posiadają prawa autorskie. Można jednak wykorzystywać fragmenty show lub wprowadzać modyfikacje, np. nawiązujące do tematyki danego wydarzenia czy chrakterystycznej dla marki kolorystyki.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl