Uczestnicy Gali Retail Awards prześwietleni przez Selectivv
Firma Selectivv przeprowadziła badanie uczestników Gali Retail Awards 2018 organizowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do tego celu wykorzystano dane z urządzeń mobilnych osób obecnych podczas eventu oraz używanych przez nich aplikacji a także autorską technologię Wifitrapping.
Podczas gali, która odbyła się 11 października 2018 roku w Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej, dane o uczestnikach były prezentowane i na bieżąco aktualizowane. Dzięki informacjom na temat dotychczasowej aktywności tych osób wyróżniono wśród nich na przykład osoby aktywnie uprawiające sport, robiące zakupy w określonych placówkach, posiadające lub planujące dzieci, osoby zainteresowane zdrowym stylem życia czy korzystające z programów lojalnościowych.
Tego typu dane wykorzystywane są zarówno w sektorze prywatnym, na przykład w handlu przy odkrywaniu zachowań klientów w świecie rzeczywistym, czy w planowaniu lokalizacji nowych sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych, a także w sektorze publicznym przy planowaniu inwestycji komunikacyjnych i obiektów użyteczności publicznej.
Informacje o uczestnikach Gali Retail Awards 2018
Żródło: Selectivv
Selectivv posiada zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobilnych, który obejmuje informacje o ponad 14 milionach konsumentów w Polsce, stąd specjalna obecność firmy na gali finałowej. Firma posiada także autorskie narzędzia do mierzenia efektów kampanii marketingowych, które obrazują wyniki zarówno ilościowe, na przykład dotyczące sprzedaży, jak i pogłębione analizy jakościowe obrazujące odbiorców prowadzonych działań reklamowych.
Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, między innymi dane demograficzne, zainteresowania, styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.
Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.
Selectivv posiada autorską usługę Geotrapping® umożliwiającą zbieranie i analizowanie danych o grupie użytkowników smartfonów i tabletów, przebywających w danym czasie, w określonym miejscu. Usługa jest stosowana w marketingu mobilnym i została zarejestrowana przez Selectivv jako znak towarowy słowny w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) 16 czerwca 2018 roku.