Uczestnicy Gali Retail Awards prześwietleni przez Selectivv

Firma Selectivv przeprowadziła badanie uczestników Gali Retail Awards 2018 organizowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do tego celu wykorzystano dane z urządzeń mobilnych osób obecnych podczas eventu oraz używanych przez nich aplikacji a także autorską technologię Wifitrapping.

 

Podczas gali, która odbyła się 11 października 2018 roku w Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej, dane o uczestnikach były prezentowane i na bieżąco aktualizowane. Dzięki informacjom na temat dotychczasowej aktywności tych osób wyróżniono wśród nich na przykład osoby aktywnie uprawiające sport, robiące zakupy w określonych placówkach, posiadające lub planujące dzieci, osoby zainteresowane zdrowym stylem życia czy korzystające z programów lojalnościowych.
 

Tego typu dane wykorzystywane są zarówno w sektorze prywatnym, na przykład w handlu przy odkrywaniu zachowań klientów w świecie rzeczywistym, czy w planowaniu lokalizacji nowych sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych, a także w sektorze publicznym przy planowaniu inwestycji komunikacyjnych i obiektów użyteczności publicznej.

 

Informacje o uczestnikach Gali Retail Awards 2018
 

Żródło: Selectivv

 

 

Selectivv posiada zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobilnych, który obejmuje informacje o ponad 14 milionach konsumentów w Polsce, stąd specjalna obecność firmy na gali finałowej. Firma posiada także autorskie narzędzia do mierzenia efektów kampanii marketingowych, które obrazują wyniki zarówno ilościowe, na przykład dotyczące sprzedaży, jak i pogłębione analizy jakościowe obrazujące odbiorców prowadzonych działań reklamowych.
 

Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, między innymi dane demograficzne, zainteresowania, styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.
 

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.
 

Selectivv posiada autorską usługę Geotrapping® umożliwiającą zbieranie i analizowanie danych o grupie użytkowników smartfonów i tabletów, przebywających w danym czasie, w określonym miejscu. Usługa jest stosowana w marketingu mobilnym i została zarejestrowana przez Selectivv jako znak towarowy słowny w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) 16 czerwca 2018 roku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl