Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Przewodnik Tatrzański - Szymon...

Kraków (małopolskie)

SOFTBOX GROUP

ŁÓDŹ (łódzkie)

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Muzeum Uzdrowiska Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Cafe Helenka - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Willa Marta - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Modrzewie Park Hotel ***** - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Atlas Arena Łódź

Łódź (łódzkie)
A A
Książki

Ukazała się nowa publikacja Niny Żukowskiej „Storytelling w eventach”

„Storytelling w eventach” to elektroniczna publikacja w formie e-booka poświęcona świadomemu wykorzystaniu opowiadania historii w tworzeniu wydarzeń.
03 czer 2020
 
średnia ocen:
0.0
 

Raport na temat odpowiedzialnego biznesu z rekordową liczbą praktyk

Ukazała się 18. edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Liczba praktyk zwiększyła się o 10 procent, do prawie 1700. To rekord w historii tej publikacji. Przy realizacji wielu z opisanych praktyk używano wydarzeń.
18 kwi 2020
 
średnia ocen:
5.0

Nowa książka Krzysztofa Celucha poświęcona biurom marketingu miejsc

Problematyce marketingu miejsc, w szczególności roli i funkcji convention bureaus i destynacji w przemyśle spotkań poświęcona jest kolejna publikacja dr Krzysztofa Celucha – „The Business and Management of Convention and Visitor Bureaus”.
02 lut 2020
 
średnia ocen:
5.0

Krzysztof Celuch zbadał znaczenie relacji interpersonalnych w convention bureaux

Ukazała się książka „Let Convention Bureaus Flourish. Ensure Positive Interpersonal Relations” autorstwa Krzysztofa Celucha. Opracowanie przedstawia wyniki badań dotyczących budowania relacji interpersonalnych w convention bureaux.
08 paź 2019
 
średnia ocen:
0.0

Ukazał się leksykon „Bezpieczeństwo imprez masowych”

Publikacja „Bezpieczeństwo imprez masowych. Leksykon” skierowana jest do wszystkich zaangażowanych w organizację imprez o charakterze masowym, a także do ich uczestników. Autorem leksykonu jest Krzysztof Drozd.
22 wrz 2019
 
średnia ocen:
0.0

Ukazała się książka „Marka korporacyjna i jej komunikacja”

Kompendium „Marka korporacyjna i jej komunikacja” skierowane jest do specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami monografii są Paweł Bylicki oraz dr Jarosław Kończak.
10 kwi 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.