Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Stadion Podskarbińska

Warszawa (mazowieckie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)
A A
Książki

Krzysztof Celuch zbadał znaczenie relacji interpersonalnych w convention bureaux

Ukazała się książka „Let Convention Bureaus Flourish. Ensure Positive Interpersonal Relations” autorstwa Krzysztofa Celucha. Opracowanie przedstawia wyniki badań dotyczących budowania relacji interpersonalnych w convention bureaux.
08 paź 2019
 
średnia ocen:
0.0
 

Ukazał się leksykon „Bezpieczeństwo imprez masowych”

Publikacja „Bezpieczeństwo imprez masowych. Leksykon” skierowana jest do wszystkich zaangażowanych w organizację imprez o charakterze masowym, a także do ich uczestników. Autorem leksykonu jest Krzysztof Drozd.
22 wrz 2019
 
średnia ocen:
0.0

Ukazała się książka „Marka korporacyjna i jej komunikacja”

Kompendium „Marka korporacyjna i jej komunikacja” skierowane jest do specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami monografii są Paweł Bylicki oraz dr Jarosław Kończak.
10 kwi 2018
 
średnia ocen:
0.0

Komunikacja w MPI przeanalizowana przez Krzysztofa Celucha

Ukazała się monografia autorstwa Krzysztofa Celucha analizująca zarządzanie komunikacją w globalnych organizacjach na podstawie badania tego obszaru w stowarzyszeniu branży spotkań Meeting Professionals International.
12 paź 2017
 
średnia ocen:
0.0

Terminologia branżowa w „Leksykonie przemysłu spotkań”

W ramach Biblioteki Meeting Plannera ukazał się „Leksykon przemysłu spotkań” autorstwa Krzysztofa Celucha. Publikacja stanowi opracowanie terminologii branżowej w oparciu o słownictwo opisane przez Convention Industry Council.
19 czer 2015
 
średnia ocen:
0.0

Publikacja: Perspektywy rozwoju branży i podsumowanie Meetings Week Poland

Od czerwca w internecie dostępna jest publikacja pt. „Stowarzyszenia profesjonalne w tworzeniu przemysłu spotkań w Polsce. Perspektywy rozwoju branży kongresów, konferencji i wydarzeń biznesowych”.
16 czer 2014
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.