Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk (redakcja)

Imprezy, oprócz funkcji rozrywkowej, pełnią także ważną rolę komunikacyjną. W połowie lat 60-tych wydarzenia zostały zakwalifikowane do grupy narzędzi z zakresu public relations. Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi przez wydarzenia. Koncepcja ta znajduje coraz szersze zainteresowanie w praktyce, jest przedmiotem szerokiej światowej literatury poradniczej.

 

Liczba stron: 264
Wymiary: 150 x 230 mm
Redaktor: Adam Grzegorczyk
Autorzy: Justyna Chlechowicz, Adam Grzegorczyk, Dagmara Lustyk, Kamila Myszczyszyn.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl