Better Business Results through Motivational Experiences and Incentive Travel
Krzysztof Celuch i Rob Davidson w książce „Better Business Results through Motivational Experiences and Incentive Travel” przedstawili 15 wyczerpujących przykładów programów incentive z całego świata. W książce znalazły się dwa projekty zrealizowane przez polskie firmy. Publikacja została wydana przez SITE.
Przedstawione w ksiażce realizacje pokazują, w jaki sposób działające w różnych sektorach firmy, efektywnie używają narzędzia, jakim jest incentive travel, w celu osiągnięcia wzrostu sprzedaży, zaangażowania pracowników czy lojalność klientów.
Wszystkie przykłady dotyczą lat, które nastąpiły po światowym kryzysie finansowym w roku 2008, i są dowodem na to, że nawet w obecnej sytuacji ekonomicznej korporacyjni zleceniodawcy są nadal przekonani, co do efektywności takich programów i ich realnego wpływu na zwiększenie produktywności pracowników w dłuższej perspektywie czasowej.
Warta odnotowania jest znacząca rola agencji incentive oraz DMC w konstruowaniu programów, tak aby spełniały cele wyznaczone przez klienta.
Case studies przedstawione w publikacji pokazują również sposób, w jaki programy incentive dostosowują się do najnowszych trendów wykorzystując nowe technologie lub idee CSR.