Better Business Results through Motivational Experiences and Incentive Travel

Krzysztof Celuch i Rob Davidson w książce „Better Business Results through Motivational Experiences and Incentive Travel” przedstawili 15 wyczerpujących przykładów programów incentive z całego świata. W książce znalazły się dwa projekty zrealizowane przez polskie firmy. Publikacja została wydana przez SITE.


Przedstawione w ksiażce realizacje pokazują, w jaki sposób działające w różnych sektorach firmy, efektywnie używają narzędzia, jakim jest incentive travel, w celu osiągnięcia wzrostu sprzedaży, zaangażowania pracowników czy lojalność klientów.


Wszystkie przykłady dotyczą lat, które nastąpiły po światowym kryzysie finansowym  w roku 2008, i są dowodem na to, że nawet w obecnej sytuacji ekonomicznej korporacyjni zleceniodawcy są nadal przekonani, co do efektywności takich programów i ich realnego wpływu na zwiększenie produktywności pracowników w dłuższej perspektywie czasowej.


Warta odnotowania jest znacząca rola agencji incentive oraz DMC w konstruowaniu programów, tak aby spełniały cele wyznaczone przez klienta.


Case studies przedstawione w publikacji pokazują również sposób, w jaki programy incentive dostosowują się do najnowszych trendów wykorzystując nowe technologie lub idee CSR.


 www.motivationaleventsbook.com
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl