Business Travel and Tourism - John Swarbrooke, Susan Horner

Książka stanowi kompleksowy przegląd międzynarodowej turystyki biznesowej, z punktu widzenia zarówno praktycznego, jak i teoretycznego.

 

Autorzy skupili się na zaprezentowaniu szeroko rozumianego rynku turystyki biznesowej, badając takie zagadnienia jak: skutki turystyki biznesowej w aspekcie społecznym i ekonomicznym, wymiar etyczny turystyki biznesowej, wpływ nowych technologii na rynek turystyczny oraz wprowadzenie do obrotu produktów turystyki biznesowej. W publikacji podjęty został także temat związany z organizacją konferencji, wystaw lub podróży motywacyjnych.

Wydawnictwo: Butterworth - Heinemann, 2001

źródło: Amazon.com

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl