Poradnik: Jak założyć i prowadzić firmę eventową

Ukazała się książka poświęcona planowaniu eventów i prowadzeniu firmy w branży MICE. Jill Moran w podręczniku „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” doradza, jak postawić pierwsze kroki jako organizator imprez oraz jak, ponosząc niewielkie koszty, założyć i rozkręcić własny biznes eventowy.
 

Jak informuje polski wydawca kompendium, ma ono wymiar praktyczny i biznesowy. Autorka opowiada o specyfice organizacji różnego rodzaju wydarzeń, przekazuje wiedzę o procesie pracy organizatora imprez – od pozyskiwania klientów do oceny realizacji projektu oraz wyposaża czytelnika w potrzebne narzędzia. W książce znajdziemy między innymi przykładową ofertę, szablon umowy dotyczącej organizacji eventu, harmonogramy, taśmy czasu oraz kosztorysy. Informacje i porady dotyczą m.in. specyfiki branży MICE, rodzaju eventów, specjalizacji, biznesplanu, promocji usług, negocjacji z klientem, procesu planowania i organizacji wydarzenia, uzyskiwania pozwoleń i załatwiania innych formalności, zarządzania finansami firmy czy budżetem eventu.
Autorka „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” Jill S. Moran posiada 20-letnie doświadczenie w organizacji eventów, posiada certyfikat CSEP. Wydawcą książki jest BiznesPlate.
www.biznesplate.pl

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl