Publikacja: Perspektywy rozwoju branży i podsumowanie Meetings Week Poland

Od czerwca w internecie dostępna jest publikacja pt. „Stowarzyszenia profesjonalne w tworzeniu przemysłu spotkań w Polsce. Perspektywy rozwoju branży kongresów, konferencji i wydarzeń biznesowych”.
Materiał w formie e-booka, powstał w wyniku cyklu konferencji i szkoleń „Meetings Week Poland 2014. Publikacja sfinansowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, została wydana przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” przy wsparciu innych organizacji branży konferencyjno-eventowej. 
 
Blisko stustronicowy materiał eksponuje znaczenie ekonomiczne i społeczne przemysłu spotkań – dynamicznie rozwijającej się dziedziny obejmującej kongresy, konferencje i eventy biznesowe, targi oraz imprezy motywacyjne. Znaczenie ekonomiczne tej branży unaoczniają takie dane, jak:

  • podróżny biznesowy realizuje w miejscu docelowym od 300% do 600% więcej wydatków niż typowy turysta
  • konferencje międzynarodowe generują wydatek 678 dolarów na uczestnika dziennie
  • 1 euro zapłacone organizatorowi imprezy targowej za uczestnictwo prowadzi do wydatku od 7 do 10 euro w innych sektorach danego regionu.


W opracowaniu sięgnięto do danych zagranicznych, w tym organizacji UNWTO, ICCA, MPI, UFI, SITE, EFAPCO oraz najnowszych źródeł polskich - POT, PIPT, SKKP, uczelni. Dokonano analizy terminologii i definicji pojęć: przemysł spotkań, turystyka biznesowa, konferencje, spotkania, eventy. Publikacja omawia kolejno: meeting industry na świecie i w Polsce, zagadnienia terminologii, wybrane informacje o trendach na rynku międzynarodowym, syntezę rozwoju tej dziedziny w Polsce, globalną kampanię w celu umacniania pozycji przemysłu spotkań, szczegółową relację i wnioski z „Meetings Week Poland 2014” oraz towarzyszącego wydarzenia promocyjnego „Poland Meeting Destination”.

Zamieszczono też opisy organizatorów wydarzenia, w tym: Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej i Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel.

Wydawca: SKKP, redakcja: Sławomir Wróblewski, konsultacja naukowa: Janusz Majewski, Krzysztof Cieślikowski.
Publikacja do pobrania: http://goo.gl/0OKpj6

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl