Nowy incentive w Polsce - Andrzej Świątecki

Książka przedstawia szeroko rozumiany temat przyjazdowej turystyki biznesowej do Polski, w której szczególny akcent położono na turystykę motywacyjną.

 

Problematykę tematu ujęto na płaszczyźnie kilku perspektyw: marki, komunikacji rynkowej, budowania tożsamości oraz tworzenia wizerunku tego segmentu polskiej turystyki. Zaletą publikacji jest kompleksowe ukazanie tendencji rozwojowych w branży na arenie krajowej i międzynarodowej. Książka daje też praktyczne wskazówki osobom z firm spoza środowiska turystycznego, którzy są zleceniodawcami różnego typu podróży o profilu biznesowym.

Wydawnictwo: ELECT, 2005

źródło: E-link.com.pl

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl