Ósmy finał MP Power Awards®: trzy studia, pięć scen i siła branży

Ósmy finał MP Power Awards® to ponad 40 laureatów, trzy studia, pięć scen i ponad dwa tysiące oglądających
Na zdjęciu: Ósmy finał MP Power Awards® to ponad 40 laureatów, trzy studia, pięć scen i ponad dwa tysiące oglądających

Podczas MP Power Night – finału MP Power Awards® 2019 zostali ogłoszeni laureaci – osobistości branży, nagrodzone projekty, eventowe obiekty i produkty roku. Gala odbyła się online w przestrzeniach trzech studiów i kliku pokojach społecznościowych.

W ósmej edycji MP Power Awards®, mimo że wszystkie etapy konkursu były przeprowadzane już w szczególnych okolicznościach związanych z zatrzymaniem działalności branży eventowej, jury tradycyjnie nagrodziło najlepsze eventy, wskazało miejsca ze szczególnym potencjałem eventowym, eventowe produkty roku oraz wyróżniło osobistości branży. W konkursie Kreatywny Roku Branży Eventowej poszukiwano najlepszych kreatywnych wyspecjalizowanych w sektorze eventowym oraz ludzi, którzy mają potencjał, by rozwijać swoją karierę w tym kierunku. Podczas finału konkursu branża poznała także Odkrycie Roku MPI Poland.

Zobacz laureatów MP Power Awards® 2019

Statuetki – Powery zostały wirtualnie wręczone podczas uroczystej gali MP Power Night, która odbyła się online 21 maja, w trzech studiach: warszawskich – studiu Brill AV Media, które powstało w nowej siedzibie firmy i Studiu Bank oraz krakowskim przygotowanym przez CMA w ICE Kraków. Finał MP Power Awards® został wyreżyserowany i wyprodukowany przez agencję Rebelia Media Group, w strategicznym partnerstwie z CMA, Brill AV Media oraz Studiem Bank.

 


Nominowani i jurorzy oraz publiczność mogli uczestniczyć w wydarzeniu w przygotowanych na ten wieczór pokojach społecznościowych, lub oglądając transmisję. Podczas wydarzenia jego realizatorzy wykonali kilkadziesiąt połączeń miedzy studiami oraz niemal 50 połączeń z laureatami, którzy oczekiwali ogłoszenia wyników w pokojach „zoomowych”. Statystyki mówią o ponad dwóch tysiącach oglądających: 1429 oglądających relację na stronie internetowej konkursu, ok. 400 na profilu MeetingPlanner.pl na Facebooku i ok. 150 w sześciu pokojach społecznościowych.

 – Kluczowym celem gali było oczywiście uhonorowanie nominowanych i ogłoszenie zwycięzców MP Power Awards®, ale bardzo cieszymy się także z efektu, który uzyskaliśmy podczas tego spotkania niejako przy okazji. Cały czas słyszymy od przedstawicieli rynku eventowego, że to wydarzenie pokazało, iż branża jest, działa, w dobrym zdrowiu i pełna energii. Słyszymy, że dzięki temu spotkaniu, mimo że odbyło się online, udało się przywrócić ducha branży i spojrzeć optymistycznie w przyszłość. To dla nas bardzo ważne. Tym bardziej, że tak wiele osób spotkało się w tej online’owej przestrzeni, bo należy podkreślić, że wielu firmach oczekiwano na ogłoszenie rezultatów w zespołach – podsumowuje Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl.

 – Finał MP Power Awards® przypomniał hasło konkursu i pokazał w wypowiedziach nagrodzonych, jak wielką siłę przebicia ma branża eventowa. Drugi aspekt, charakteryzujący branżę, podkreślony podczas wydarzenia, to współdziałanie i współpraca. Służyły temu m.in. słowa uznania za dotychczasową działalność skierowane do twórców i prowadzących sztab TUgether oraz konkurs na polską wersję określenia „coopetition”, który wygrało słowo współmyśl. I to właśnie optymistyczna współmyśl oraz celebracja święta branży stały się klamrą wieczoru – podsumowuje Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.

Galę poprowadził Robert Jarek, który przedstawił nominowanych, czyli „złote trójki” w każdej kategorii. Nagrodzonych prezentowali przewodniczący jury Krzysztof Celuch (MP Power 12), przewodniczący Konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej Bogdan Wąsiel, prezes MPI Poland Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Odkrycie Roku MPI), juror i CEO Z-Factor Wojciech Liszka (MP Power Venue i Produkt) oraz reprezentujące MeetingPlanner.pl Sylwia Banaszewska i Magdalena Kondas (MP Power Projekt i tytuł Agencji Roku).

Nagrody MP Power Awards® są wynikiem pracy trzech zespołów jurorów, złożonych z przedstawicieli korporacji, agencji i podwykonawców, pod przewodnictwem Krzysztofa Celucha (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie).
Zespół złożony z przedstawicieli korporacji i instytucji oceniał zgłoszone do konkursu projekty, biorąc pod uwagę ich kreację, sposób realizacji, logistykę, relację pomiędzy założeniami, a osiągniętymi efektami, szukając tych z największą siłą przebicia na rynku. W tej edycji po raz pierwszy jury przyznało tytuł Agencji Roku, który zdobyła agencja eventowa El Padre.

Przedstawiciele wszystkich sektorów branży poszukiwali najbardziej wyrazistych na rynku osobistości, ekspertów w swojej dziedzinie, oceniając ich zaangażowanie w rozwój rodzimego rynku spotkań, nastawienie na współpracę, etykę branżową oraz dokonania w 2019 roku. W tej edycji konkursu cała branża spotkań mogła wskazywać kandydatów (i oddawać na nich swoje głosy) w plebiscycie MP Power 12.

Zespół, w którego skład weszli producenci z agencji eventowych oraz osoby realizujące spotkania w korporacjach, oceniał obiekty i produkty eventowe. W pracach jury tej grupy pomagał audyt nominowanych obiektów przeprowadzony przez firmę Z-Factor, partnera części konkursu MP Power Venue. Odrębną grupę jurorów konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej poprowadził jej przewodniczący, Kreatywny Roku Branży Eventowej 2012 Bogdan Wąsiel (Pankreator).
Wszystkie obrady jurorów odbyły się podczas spotkań przeprowadzonych online. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje mecenas Grzegorz Choromański.

Podczas finału MP Power Awards swoje premiery miały nowa odsłona zespołu Stage Fever i magiczne tricki, którymi czarować można także online, Just Edi Show. O nowym sposobie myślenia o jedzeniu mówił gość gali ekspert gastronomiczny Tadeusz Muller. Przeprowadzone zostały także konkursy dla publiczności.

Organizatorem konkursu MP Power Awards® i Kreatywny Roku Branży Eventowej oraz gali finałowej jest MeetingPlanner.pl.

Za produkcję i reżyserię MP Power Night odpowiadał partner strategiczny – agencja Rebelia Media Group.

Za przygotowanie kontentu AV odpowiadała agencja CMA.

Wydarzenie współrealizowane było przez CMA, Brill AV Media i Studio Bank.

Partnerami finału byli: Belvedere Catering by Design, BeMatrix, Centrum Kongresowe ICE Kraków & Krakowskie Biuro Festiwalowe, Fabryka Eventów, Fotograficznie.pl, Fundacja Viva!, Hotel Arłamów, Hotel Lake Hill Resort & Spa, Make Me Food, Masters Catering, Pap Art., Pekao, Sopot Marriott Resort & Spa, Syskonf, True Color by Ann, Wellme, XL Promotion.

Partnerzy branżowi: Klub Agencji Eventowych SAR, MPI Poland Chapter, Polska Izba Przemysłu Targowego, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, SITE Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl