Wojciech Liszka: Brak przestrzeni na chybione akcje
Podczas spotkania w ramach Global Meetings Industry Day Wojciech Liszka, CEO Z—Factor przedstawił sposoby wykorzystania danych jako szansę na szybsze wyjście z kryzysu hoteli, obiektów konferencyjnych i agencji.
14 kwietnia 2020 to dzień, w który na całym świecie obchodzony był w tym roku jako święto branży spotkań: Global Meetings Industry Day. Organizacji polskich obchodów podjęła się już po raz czwarty Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula i Studenckie Koło Naukowe Turystyki Biznesowej 2B.
Elementem programu, który spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników było wystąpienie jednego z partnerów przedsięwzięcia, Wojciecha Liszki, prezesa firmy Z—Factor zajmującej się dostarczaniem narzędzi wspierających sprzedaż hoteli oraz obiektów konferencyjnych
Szef Z—Factor wygłosił prezentację na temat wykorzystania danych dla szybszego wyjścia z kryzysu hoteli, obiektów konferencyjnych i agencji.
Konkluzje mogą mieć zastosowanie w praktyce każdego biznesu, który czerpie profity w związku z organizacją spotkań. Warto zwrócić uwagę, że:
- Różne typy działań powinny być realizowane w odpowiednim do tego czasie
- Gdy klienci wrócą do aktywności, zegar zacznie bić szybciej
- Sukces odniosą firmy, które będą prowadzić najlepiej dopasowane działania
- Brak wiedzy na temat nowych zachowań cenowych konkurencji generuje duże ryzyko
- Solidnie wykonana praca z wąskim gronem klientów o największym potencjale będzie dużo skuteczniejsza niż próba nawiązywania relacji z każdym
Zapraszamy do obejrzenia całości materiału.