TRUE COLOR by Ann Bogel: nigdy więcej nudnych biznesowych garniturów

Marka TRUE COLOR by Ann Bogel powstała z miłości do klasyki BLACK & WHITE
Na zdjęciu: Marka TRUE COLOR by Ann Bogel powstała z miłości do klasyki BLACK & WHITE

Marka TRUE COLOR by Ann Bogel powstała z pasji do mody, trendu slow fashion, z zamiłowania do pięknych wysokiej jakości tkanin, a przede wszystkim z miłości do klasyki BLACK & WHITE. Stworzona została w roku 2016 przez Annę Bogel - pasjonatkę oryginalnej mody kobiecej, jako protest przeciwko niewyróżniającym się ubraniom biznesowym, protest, który wyraża w haśle: NO MORE BORING SUITS. Jej flagowy kameralny butik znajduje się w centrum Warszawy, w zabytkowym Domu Towarowym Braci Jabłkowskich przy Brackiej 25.

 

Zdaniem Anny Bogel to właśnie pasja do mody i możliwość kreacji jest czymś, co sprawia że każdego dnia chce w życiu więcej. Pasji w kreowaniu pięknych i prostych krojów oddaje się całkowicie. To kobietom poprzez projekty TRUE COLOR pragnie przekazać część jej pasji, pasji do życia, do kreowania, do tworzenia rzeczywistości, do czucia „mocy”, sprawczości i siły.

 

Flagowy butik na Brackiej 25 w Warszawie w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich odwiedzają Polki i cudzoziemki każdego dnia. W butiku zawsze znajdzie się jakaś krótka seria, której nie można znaleźć na stronie marki. Dodatkowo w butiku przyjmowane są także zamówienia indywidualne, szczególnie ważne dla - wymagających i ceniących indywidualny charakter szytych pojedynczych projektów - Pań, ale i dla Panów. Ania Bogel projektuje sukienki i płaszcze unikalne pod kochające jej styl Klientki, odwiedzające butik.

 

Marka swoje kolekcje kieruje do kobiet, które cenią elegancję i oryginalność, które uwielbiają CZERŃ i BIEL i lubią uzupełniać je innym kolorem/wzorem, strukturą. TRUE COLOR by Ann Bogel tworzy kolekcje kapsułowe od dawna, ostatnio to pojęcie stało się modne, dla marki jest to naturalna i jedyna filozofia mody, jakości i ponadczasowości. Niewątpliwie cechą dominującą linii projektowych TRUE COLOR jest prostota, minimalizm, ale i oryginalny interesujący detal, wzór, element, nadający unikalnego, ale i współczesnego charakteru całości.

 

 

Każdego dnia czeka kobiety wiele wyzwań osobistych i zawodowych... nowe spotkania, często biznesowe, nowi ludzie, ciągły bieg, pęd… Anna Bogel pragnie, by każda kobieta wchodząc na kolejne spotkanie, czuła się pewnie i wierzyła, że osiągnie swoje zamierzenia. Wierzy, że ubiór znacząco kontrybuuje do dobrego samopoczucia, komfortu i pewności kobiet.

Ubranie to druga skóra, dlatego jeśli czujemy się elegancko, wyjątkowo, oryginalnie, wtedy czujemy się prawdziwie dobrze ze sobą i prawdziwie pewnie, dlatego też słowo TRUE w życiu projektantki, w marce, w kolekcjach jest bardzo ważne. Ponieważ jesteśmy w nieustannym biegu, ważne jest także byśmy czuły się wygodnie i swobodnie. Dobrej jakości tkaniny, luźniejsze kroje… to wszystko daje nam komfort - chwili, dnia… życia.

 

Marka TRUE COLOR by Ann Bogel została stworzona z miłości do czerni i bieli. BIEL jest cudownym delikatnym kolorem, który każdemu ubraniu nadaje uroczystego, podniosłego charakteru - często bez względu na krój, także sportowy. CZERŃ jest ponadczasowym wyznacznikiem elegancji, dostojności, powagi, klasy - nieoceniony ideał - zdaniem Ani.

Pierwsza kolekcja - o nazwie ‘TRUE ME’ - bazowała w 100% na CZERNI i BIELI. Druga nosiła nazwę ‘DESIRE’ i poszerzała grono kolorów o SZARY KLASYCZNY MELANŻ, kolejna ‘NO MORE’ była odważnym krokiem w stronę charakterystycznej dla biznesu - CZERWIENI. I tak krok po kroku Anna Bogel poszerzała spektrum prawdziwych kolorów TRUE COLOR. Projektantka sięga po klasyczne modele i daje im interesujące charakterystyczne detale, nadaje im współczesny charakter, co sezon kolekcje wzbogacając limitowanymi nieco bardziej ekstrawaganckimi krótkimi seriami z najszlachetniejszych tkanin.

 

W kolekcjach marki BIEL I CZERŃ będą zawsze dominować. Ale TRUE COLOR by Ann Bogel - jak każda kobieta - będzie sobie pozwalać na małe grzeszki, nie wykluczając limitowanych mocnych edycji kolorystycznych. Edycje te rozpoczęła od szlachetnego melanżu - lekkiej szarości - i nazwała ją TRUE GREY. Następnie przyszedł czas na głęboki granat - kolekcję DEEP NAVY oraz świetnie łączący się z granatem delikatny wełniany camel - GOLDEN AUTUMN. Camel pozostał na dłużej, wrócił i na wiosnę i kolejną jesienią. Jest mocna czerwień RED POWER, jest też Kolekcja KOLORY ZIEMI - szarości, grafity, brązy... 2019 rok upłynął pod znakiem płaszczy, szlachetnych - wiosną i jesienią wykonanych z lekkich wełen, a zimą cięższych, bardziej strukturalnych, kaszmirowych. W lekkich letnich sukienkach, marynarkach TRUE COLOR zgłębia tajemnice ubierania kobiety w lny i jedwabie... ciągle szuka na świecie, a szczególnie we Włoszech struktur, kolorów, tkanin, które będą dla idealne, które urzekną, oczarują i będą PRAWDZIWE, zgodne z TRUE COLOR by Ann Bogel.

 

Marka TRUE COLOR zaprasza nas do przyjemnej, eleganckiej i niecodziennej przygody z modą. – Jak mawiała COCO CHANEL: A girl should be two things: classy & fabulous. Najważniejsze, by moda - nas - kobiety uzupełniała, byśmy czuły się z nią dobrze, prawdziwie – mówi Anna Bogel - Projektantka i Założycielka marki TRUE COLOR BY Ann Bogel.

 

www.truecolor.pl
www.instagram.com/true_color_by_ann
www.facebook.com/truecolorbyann

Flagowy Butik TRUE COLOR - Bracka 25, Warrszawa, Dom Towarowy Braci Jabłkowskich

 

Marka TRUE COLOR by Ann Bogel była partnerem tegorocznej MP Power Night czyli finałowej gali konkursu MP Power Awards® – sukienki i biżuterię projektu Anny Bogel miały na sobie tego wieczoru prowadzące Sylwia Banaszewska i Magdalena Kondas.  

 

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl