Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Publikacje

Bezpieczna podróż autokarem w dobie pandemii? Z nami – jak najbardziej cz. 2

Marka Mazurkas Travel czyli "Chopin pod wierzbą"...
Transport podczas XXI Wielkanocnego Festivalu...
Relokacja kompanii amerykańskiej w Polsce –...
Akcja: Ach, co to był za ślub
Mazurkas Transport w Budapeszcie
Mazurkas Transport w Toledo
Minivan na płycie obok Air Force One
Vany i Minibusy Air Force One
Światowe Dni Młodzieży
Światowe Dni Młodzieży

Po pierwsze, MAMY TO!!!  Mamy flotę, mamy zaplecze, mamy sieć partnerską, mamy… MARKĘ!

 

zobacz cz. 1


CHOPIN POD WIERZBĄ, CZYLI MARKA
Zacznijmy od marki. Ciężko na nią pracowaliśmy od 90 roku, czyli przez 30 już lat!!!. Gdy zaczynaliśmy, nie było komórek, komputery powszechnego użytku dopiero kiełkowały, elektroniczne mapy i satelity były dostępne dla bardzo nielicznych. Jak zaplanować trasę, policzyć wszystkie opłaty drogowe? Jak skontaktować się z kierowcami, że zmiana programu? Nie było też jeszcze w Polsce autostrad. Klient zapytał w tamtych czasach o czas podróży vanem do Gdańska. Trzeba liczyć – uprzejmie odpowiadamy – 5 do 6 godzin! To którędy chcecie jechać? – Kontrahent zdenerwował się na poważnie! Przecież mówiłem, że zapłacę za przejazd autostradą!
Przetrwaliśmy. Ale nie „przetrwalnikowo”, tylko aktywnie: modernizując flotę, dostosowując procedury i standardy, wdrażając rozwiązania informatyczne: wszystko, by MARKA MAZURKAS TRANSPORT nadążała za oczekiwaniami, kojarzyła się zawsze z bezpieczeństwem, komfortem, jakością, pewnością i zaufaniem. Chcemy, by mijane na drodze autokary z logo Chopina pod wierzbą budziły same pozytywne skojarzenia!

NASZE RUCHOMOŚCI, CZYLI FLOTA DO DYSPOZYCJI
46 stacjonujących w naszej bazie w Warszawie komfortowych, nowoczesnych autokarów, minibusów i vanów marki VanHool, VDL, Scania, MAN, Mercedes Sprinter, Mercedes VITO, VIANO, klasa „V”. Autokary i minibusy są wyposażone we wszystko, co czyni podróż komfortową i bezpieczną. Rozkładane/ rozsuwane fotele lotnicze, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, klimatyzacja, indywidualne nawiewy i oświetlenie, nowoczesne systemy bezpieczeństwa, Wi-Fi, urządzenia do prezentacji multimedialnych, wysokiej klasy nagłośnienie, toalety, minibary do przygotowania gorących napojów w przerwach w podróży.

DLA KOGO PRACUJEMY?

  • ZNANY ŚWIATOWY KONCERN - producent słodyczy funduje w nagrodę wycieczkę dla pracowników. Trasa wiedzie przez Niemcy, Austrię, Francję, Szwajcarię. Doskonale ją znamy, zgodnie z zapytaniem sugerujemy czas przejazdu i rekomendowane Rasthofy na małe co nieco po drodze.
  • AGENCJA EVENTOWA realizuje program na 5 tys. osób – Goście przyjeżdżają z całej Polski do Hotelu/ Spa pod Warszawą. Po zakończeniu imprezy trzeba zapewnić im powrót. Przy czym kilkoro Uczestników odlatuje za granicę, do głównej siedziby Klienta. Nic trudnego, razem z naszymi zaufanymi Partnerami w całej Polsce podstawiamy 100 autokarów, kilka Vanów i 2 limuzyny z hotelu na Okęcie.
  • Duże, renomowane BIURO PODRÓŻY organizuje wypoczynek na południu, szuka Partnerów do obsługi imprez autokarowych. Oczywiście, jesteśmy! Nie ma pytania „czy?”, jest pytanie „ile osób?” i „kiedy?”
  • Przylatuje PREZYDENT USA. Do obsługi wizyty potrzeba wielu autokarów, bardzo wielu minibusów, jeszcze więcej vanów i limuzyn. Łącznie – „w porywach” ponad 300 pojazdów. Do zaplanowania, przygotowania, sprawdzenia, podstawienia. Wszystko poszło znakomicie. Mamy imienne podziękowania od Białego Domu – administracji kolejnych prezydentów odwiedzających Polskę.  Wybierano nas jako uznaną firmę legitymującą się wszelkimi ubezpieczeniami i certyfikatami: nie tylko standardowymi, wymaganymi prawem, ale także dodatkowymi, umożliwiającymi obsługę wizyt najwyższego szczebla, by przywołać choćby DUNS, SAM (System for Award Management) czy NCAGE (NATO Commercial & Government Entity). Zapewne dlatego powierzono nam również obsługę transportową…
  • SZCZYT NATO w Warszawie, w lipcu 2016. Potężne wyzywanie ilościowe: znów potrzeba kilkuset pojazdów. Jakościowe: wszystkie muszą spełniać najwyższe standardy komfortu i bezpieczeństwa. Logistyczne: dopięcie całości na ostatni guzik. Pojazdy, każdorazowo sprawdzane pod względem bezpieczeństwa, podstawiały się o czasie w ustalonych lokalizacjach. Punktualnie docierały do miejsc docelowych. Sprostaliśmy wyzwaniu, z przyjemnością odbieraliśmy liczne podziękowania i słowa uznania. 
  • Zapada decyzja: ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY odbędą się w Polsce. Zatem Kraków, świetnie! Szybkie szacunki i, lekko licząc, trzeba będzie zapewnić ponad 200 autokarów. Czy się udało? A cóż to za pytanie???
  • Kilka PARAFII połączyło siły, chcą wybrać się na pielgrzymkę przez Węgry do Włoch, Francji, Hiszpanii i Portugalii. Bardzo prosimy o Spakowanie walizek i, nomen omen, pogody ducha! Nastawiamy po 2 budziki, bo wyjazd jest bardzo rano, długa droga przed nami. Jak w życiu: smutne przeplata się z radosnym, czyli 4 WESELA I POGRZEB. Oczywiście, przewieziemy Uczestników, poczekamy na Nich lub po Nich przyjedziemy. Wahadłowo rozwieziemy Gości o wyznaczonym czasie do wskazanych lokalizacji.
  • DZIECI z przedszkola jadą na wycieczkę? UCZNIOWIE ze szkoły wybierają się do muzeum? STUDENCI organizują kilkudniowy wypad na narty? ZWIĄZEK SPORTOWY wysyła zawodników na treningi i zawody? Nie ma żadnego problemu, podstawimy tyle autokarów, ile potrzeba. I dowieziemy – jak brzmiało doskonałe hasło: „Na czas. Na miejsce. Na pewno!”


LAST BUT NOT LEAST – TEMAT ostatni, ale nie mniej WAŻNY, szczególnie obecnie: BEZPIECZEŃSTWO, w tym COVID’owe.

Czy WYPADEK to PRZYPADEK?
Nie jest przypadkiem, że nasze rejestry wypadkowe świecą pustkami. Ostatnie zdarzenie miało miejsce w 2018 w Krakowie i dotyczyło starcia… z koniem. Nasz autokar oczekiwał na zielone światło, obok dorożka. Przejeżdżał tramwaj, zadzwonił. Koń się spłoszył i uderzył w bok autokaru. Na szczęście naszym pasażerom nic się nie stało, koniowi także nie, a autokar wymagał jedynie usunięcia kilku rys. A poważniej, statystyki są jednoznaczne. Także, a może przede wszystkim dlatego, że bardzo rygorystycznie podchodzimy do przepisów, przestrzegamy wszelkich regulacji dotyczących bezpieczeństwa, w tym czasu pracy kierowców. Prowadzimy szkolenia, zatrudniamy na etatach doświadczonych kierowców, którzy jeżdżą z nami od lat; drogi Polski i Europy nie mają dla nich tajemnic. A pojazdy? - Prócz normalnej polityki serwisowej realizujemy wyprzedzającą konserwację zapobiegawczą. Awaria zawsze może się wydarzyć, jednak podejmowane działania minimalizują ryzyko jej wystąpienia. Wymagamy od siebie więcej, niż wymagają przepisy.  

 

SARS-CoV-2 W AUTOKARZE? Być może. Ale NIE W NASZYM

Przestrzegamy wszystkich przepisów, zaleceń i rekomendacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SANEPIDU) dotyczących zagrożenia spowodowanego koronawirusem. Przyjęliśmy też własne, ściśle przestrzegane reguły w zakresie środków bezpieczeństwa, do których należą:

 

  • Powierzchniowe czyszczenie i dezynfekcja pojazdów certyfikowanymi środkami:

-po każdym dniu Programu przewozów dłuższego/ dalekiego wyjazdu
-po każdym transferze lokalnym, jeśli był wykonywany dla różnych Grup

 

  • Gruntowne czyszczenie i dezynfekcja pojazdów certyfikowanymi środkami:

-po każdorazowym zakończeniu Programu przewozów dłuższego/ dalekiego wyjazdu
-codziennie (jeśli były realizowane jedynie lokalne transfery w ciągu dnia)  

       

  • Ozonowanie własnym, specjalnie do tego celu zakupionym sprzętem:

-po każdorazowym zakończeniu Programu przewozów dłuższego/ dalekiego wyjazdu
-co 3 dni (jeśli były realizowane jedynie lokalne transfery w ciągu dnia).

 

  • Wejście do autokarów jedynie tylnym wejściem; 

 

  • Płyn/ żel dezynfekujący, antywirusowy dostępny przy obu wejściach do autokaru; pasażerowie są proszeni o dezynfekcje rąk przy każdorazowym wchodzeniu do autokaru (rozpoczynając podróż, po przerwie postojowej etc.)

 

  • Asysta kierowcy/ kierowców podczas wsiadania: zalecane utrzymywanie 2-metrowego dystansu, instrukcje I rekomendacje głosowe przekazywane przez Załogę;

 

  • Załoga (1- lub2-osobowa) nie gromadzi się z pasażerami w czasie postojów, pasażerowie są proszeni o zachowaniu dystansu i założenie masek w przypadku wejścia do pomieszczeń zamkniętych (stacja benzynowa, McDonald/ inna restauracja etc.) 

 

  • Miejsce pracy kierowcy czyszczone/ dezynfekowane szczególnie często; pasażerowie proszeni o zachowanie odpowiedniego dystansu od tego miejsca (stąd wsiadanie tylnym wejściem)

 

  • Pasażerowie są proszeni o posiadanie maseczek: osobom deklarującym ich brak udostępniane są bezpłatnie jednorazowe maseczki (jeśli podróż wielodniowa, w pierwszym dniu) 


A na koniec, uprzejme pytanie: dokąd i kiedy z nami pojedziesz?


Serdecznie zapraszamy na nasza witrynę domową ze wszystkimi danymi kontaktowymi: www.transport.mazurkas.pl
oraz stronę na FB: www.facebook.com/mazurkastransport/

 

ARTYKUŁ PARTNERA

14 lip 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.