Studio Online w krakowskim hotelu Metropolo by Golden Tulip
Hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie wykorzystał swoje zaplecze konferencyjne, by zaoferować klientom usługę umożliwiającą organizację wydarzeń online.
Zlokalizowany w zielonej okolicy Lasku Borkowskiego czterogwiazdkowy Metropolo by Golden Tulip dysponuje przestrzenią konferencyjną mogącą przyjąć do dwóch tysięcy osób. – Z powodu trwającej pandemii klienci nie mogą korzystać z naszego zaplecza konferencyjnego. Pomyśleliśmy więc, że zamiast biernie czekać na rozwój wypadków, zaprzęgniemy nasze zasoby ludzkie i materiałowe, by przekuć zastój w branży w okazję do wprowadzenia na rynek nowej usługi, która będzie miała szansę trwale wpisać się w naszą ofertę – mówi Jan Błoński, dyrektor regionu południowego Louvre Hotels Group. Tak powstało Studio Online, w ramach którego część hotelowej przestrzeni konferencyjnej zaadaptowano na profesjonalne centrum nagrań i realizacji wydarzeń zarówno wirtualnych, jak i organizowanych w formule hybrydowej. Do dyspozycji klientów są trzy kamery do realizacji zbliżeń i szerokiego planu, oświetlenie studyjne i efektowe, media-serwery wraz z oprogramowaniem do streamingu na dowolnej platformie, monitory poglądowe dla spikerów i mikrofony. Studio oferuje także pomoc w reżyserii nagrania w oparciu o wcześniej przygotowany scenariusz, pełną obsługę realizacyjną i techniczną studia oraz transmisji live (opiekę realizatorów streamu, oświetlenia, multimediów i nagłośnienia oraz operatorów kamer), a także na obsługę połączeń wideo ze zdalnymi uczestnikami wydarzenia oraz rejestrację transmisji wraz ze statystykami oglądalności.
– Dysponujemy ludźmi, sprzętem i przestrzenią, które pozwalają nam zrealizować dowolne wydarzenie online, na przykład webinar, konferencję, szkolenie czy premierę produktu, na światowym poziomie. Choć pomysł na Studio Online w hotelu Metropolo by Golden Tulip narodził się z potrzeby chwili, to myślę, że usługa ta będzie cieszyć się popularnością również po zluzowaniu obostrzeń sanitarnych. Hotele działające w obszarze branży eventowej powinny być przygotowane na to, że w przyszłości klienci będą coraz bardziej wymagający, gdy idzie o możliwości danego obiektu konferencyjnego w zakresie realizacji sieciowych komponentów organizowanego wydarzenia. Jestem przekonany, że nasze Studio Online pozwoli nam wpisać się w ten trend i zwiększyć konkurencyjność naszej oferty – dodaje Jan Błoński.
Zobacz Metropolo by Golden Tulip w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>