Pięciogwiazdkowy Mövenpick powstanie w Zakopanem
Accor rozbudowuje w Polsce portfolio marek premium. Grupa podpisała z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym Hotelem Mövenpick Zakopane Imperial, który obecnie funkcjonuje jako Hotel Imperial. Obiekt przejdzie rebranding i rozbudowę, aby przyjąć pierwszych gości w pierwszej połowie 2023 roku.
142-pokojowy Mövenpick Zakopane Imperial Hotel powstanie w ramach rozbudowy historycznego obiektu Imperial Zakopane, położonego przy ul. Balzera 1. Obiekt jest zlokalizowany nieopodal szlaku do Morskiego Oka, drogi do Kuźnic oraz trasy prowadzącej w stronę Krupówek i centrum Zakopanego. Jest to dogodna lokalizacja zapewniająca jednocześnie bezpośredni widok na Tatry i Giewont.
Hotel zaoferuje 142 pokoje, restaurację, bar i sale konferencyjne. Będzie również wyposażony w centrum fitness z basenem wewnętrznym, centrum spa z gabinetami kosmetycznymi oraz podziemny parking.
To drugi, po projekcie franczyzowym Mövenpick Kołobrzeg, obiekt szwajcarskiej, pięciogwiazdkowej marki z portfolio Accor, zaplanowany w Polsce. Będzie to również drugi hotel Accor w Zakopanem, obok Mercure Kasprowy.
– Marka Mövenpick jest synonim udanego wypoczynku, stąd druga już lokalizacja w kluczowych miejscowościach na wakacyjnej mapie Polski. Hotel Imperial, ze swoją piękną tradycją i wyjątkową atmosferą oraz przepięknym położeniem, jako Mövenpick zaoferuje gościom zupełnie nową jakość w segmencie premium. Warto pamiętać, że marka świetnie sprawdza się również w typowo miejskich destynacjach, dlatego szukamy tego typu inwestycji i wkrótce z pewnością poinformujemy o kolejnych podpisanych umowach – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.
Inwestorem jest Artur Kozieja (Grupa Europlan), doświadczony ekspert na rynku hotelowym w Polsce. – Zakopiański Imperial, to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej – wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Mövenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę – mówi Artur Kozieja
Otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku.