Pięciogwiazdkowa marka Mövenpick z nowym hotelem w Karpaczu

Accor rozwija w Polsce segment hoteli premium. Grupa podpisała umowę franczyzy ze spółką Piemonte sp. z o.o. (należącą do grupy Condo.pl) na nowy hotel Mövenpick Karpacz, który dotychczas powstawał pod nazwą Piemonte Hotel & Resort. Będzie to piąty obiekt marki Mövenpick w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej. Otwarcie hotelu planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.

Mövenpick Karpacz, zlokalizowany w centrum Karpacza (przy ul. Obrońców Pokoju), dysponować będzie 126 pokojami o powierzchni ponad 34 mkw. każdy. Na gości oczekiwać będą restauracja, bar, sale konferencyjne, strefa spa z ośmioma gabinetami i wellness z saunami, prywatny wyciąg narciarski, dla dzieci, garaż podziemny. Relaks zapewnią podgrzewany basen zewnętrzny otoczony zielenią, basen wewnętrzny, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią.
W okolicy znajduje się wiele atrakcji takich jak różnorodne obiekty gastronomiczne, aquapark, wystawa minerałów. Stąd też blisko na wyciągi narciarskie i trasy wycieczkowe, dzięki czemu obiekt będzie dobrą bazą wypadową dla odwiedzających region.

Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Mövenpick w Polsce, w tym trzecia lokalizacja w miejscowości wypoczynkowej, po obiektach powstających w Zakopanem i Kołobrzegu. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu. – Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce – aż pięć umów w ciągu roku – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności tej marki premium zarówno dla inwestorów, jak i gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego portfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Mercure Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection – wskazuje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl, właściciel Piemonte sp z o.o. – Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem spa i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Mövenpick, mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana – podkreśla Artur Wach, prezes zarządu Grupy Condo.pl

Otwarcie Mövenpick Karpacz planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu, umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb. Dziś posiada portfolio blisko 100 hoteli klasy premium w 26 krajach na całym świecie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl