Emblems Collection – nowa marka w sieci Accor

Accor startuje z nową linią butikowych hoteli i luksusowych kurortów pod marką Emblems Collection. Pierwszym flagowym obiektem kolekcji będzie Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection, leżący w sercu chińskiej prowincji Guizhou. Obiekt pierwszych gości przyjmie w grudniu 2022 roku. Do 2030 roku Accor planuje otworzyć 60 hoteli należących do Emblems na całym świecie.

– Jednym z kluczowych celów naszej strategii jest dynamiczny rozwój najsilniejszych linii i wiodących marek luksusowych, nie zapominając przy tym o całym portfolio grupy, na które składa się ponad 40 marek na całym świecie – zaznacza Sébastien Bazin, prezes i CEO Accor. – Emblems Collection to hotele, których poszukują podróżni ceniący wysokiej klasy doświadczenia w butikowym stylu. To także ukłon w stronę hotelarzy, którzy cenią niezależne marki współtworzone z myślą o korzyściach współpracy z globalnym partnerem.

Wraz ze stworzeniem Emblems Collection grupa Accor umacnia swoją pozycję w sektorze marek luksusowych – obecnie luksusowa marka MGallery Hotel Collection to ponad 100 hoteli butikowych na całym świecie. Obiekty wchodzące w skład Emblems Collection zostaną podzielone na trzy kategorie. Emblems Collection Heritage – wizytówki wybranej destynacji, hotele współtworzące charakter miasta, miejsca lub kraju, nieruchomości, które „celebrują” najważniejsze elementy historii i tradycje kulturowe. Emblems Collection Retreat to obiekty wypoczynkowe zlokalizowane wzdłuż plaż, przy górskich stokach, w otoczeniu krajobrazów, oferujące luksusową ofertę spa i wellness. Emblems Collection Signature – designerskie hotele, które ucieleśniają ideę najwyższej estetyki, stylu, będące jedynym w swoim rodzaju artystycznym podpisem projektantów i miejscowych społeczności dokładających do wyjątkowej spuścizny hotelu.

Marka Emblems Collection powstała z myślą o potrzebach niezależnych właścicieli butikowych obiektów, oferując im elastyczne i łatwe do wdrożenia standardy pozwalające podnieść prestiż nieruchomości. Accor proponuje także współpracę na zasadach umów franczyzowych – Emblems Collection to jedyna luksusowa marka Grupy Accor oferująca taką możliwość. Nowa linia ma zachęcić hotele do zachowania swojej unikalnej tożsamości, co jest ważne dla wielu hotelarzy w dzisiejszej rzeczywistości. Marka gwarantuje bezpośredni zwrot z inwestycji i możliwość maksymalizacji przychodów dzięki natychmiastowemu dostępowi do rozbudowanej platformy sprzedażowej, sieci dystrybucyjnej i programów lojalnościowych Accor. – Właścicielom i deweloperom, którzy stworzyli wyjątkowe, luksusowe hotele, lub którzy chcą wykreować nową, ekskluzywną ofertę, oferujemy markową kolekcję, pozwalającą na poprawę profilu nieruchomości także przy ograniczonym nakładzie na działania brandingowe i marketingowe – informuje Agnes Roquefort, chief development officer w Accor.

Guiyang Art Center Hotel to pierwszy reprezentacyjny hotel wchodzący w skład portfolio Emblems Collection. Obiekt znajduje się w miejskim centrum sztuki Guiyang, które powstało jako luksusowa rezydencja prywatna. Hotel oferuje 64 apartamenty, dwie sale bankietowe, basen, spa i centrum fitness, a także bar, salon i restaurację. – Jako jeden z najważniejszych rynków hotelarskich na świecie, Chiny są idealną lokalizacją do uruchomienia naszej najnowszej luksusowej marki. Mamy zaszczyt współpracować nad tym przełomowym projektem z Grupą HLC, liderem ze świata biznesu uznanym w prowincji Guizhou oraz całych Chinach. Współpraca nad urzeczywistnieniem wspólnej wizji – nowego hotelu Emblems Collection w Guiyang to dla nas powód do dumy – podkreśla Gary Rosen, CEO, Greater China, Accor. – Wierzymy, że zarówno niesamowita nieruchomość, jak i świeży powiew gwarantujący przez nową markę wniesie nową energię do tego kultowego miejsca na mapie Chin.

Accor planuje otwarcie w sumie 60 hoteli nowej kolekcji do 2030 roku. Grupa poszukuje nowych obiektów na całym świecie do włączenia w luksusową linię. W Europie kluczowymi destynacjami są Paryż i Praga, gdzie ekskluzywne hotele mogą dołączyć do grupy obiektów kategorii Heritage lub Emblems Collection Signature. Wśród pozostałych kandydatów znajdują się m.in. Londyn, Amsterdam, Berlin, Madryt, Marrakesz, Kair, Amman, Doha, Moskwa, Bangkok, Seul, Sydney, Montreal, Nowy Jork, Hawana, Cartagena, Santiago, Buenos Aires, Montevideo i Santiago. Dla Emblems Collection Retreat miejscami docelowymi są także Toskania, Mykonos, Bodrum, Algarve, Bali, australijskie Gold Coast i meksykańska Riviera Maya.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl