B&B Hotels z nową strategią dla polskiego rynku

Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska: Chcemy zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych
Na zdjęciu: Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska: Chcemy zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych

Grupa B&B Hotels zatwierdziła nową strategię dla Polski i planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money. Jej najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja standardu obiektów. B&B Hotels chcą stanowić „rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów”.
 
– Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B Hotels jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money – mówi Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska.
 
Oznacza to, że w najbliższych latach można spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli B&B Hotels w naszym kraju. – Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach: przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności; konwersje nieruchomości innych niż hotelowe oraz nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami. Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych. Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo – wyjaśnia Jakub Bilik.
 
W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Spółka B&B Hotels Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working. – Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu, wyjaśnia Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny w B&B Hotels Polska.
 
Zatwierdzona niedawno strategia B&B Hotels zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które mają przyspieszyć obsługę i podnieść komfort gości.
 
W sieci B&B Hotels działa obecnie blisko 700 hoteli w Europie. W Polsce jest ich obecnie 11: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, a od maja 2023 roku również w Kielcach.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl