Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Warszawa (mazowieckie)

Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Warszawa (mazowieckie)

Filtracja

Warszawa (mazowieckie)

Laboratorium

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)
A A
Realizacje

Flesz Fashion Night 2019 z Mea Group

Agencja Mea Group była realizatorem ósmej edycji Flesz Fashion Night, imprezy modowej organizowanej przez Edipress Polska. Event odbył się w ATM Studio.
 
Podczas wydarzenia zaprezentowano kolekcje 10 polskich projektantów na sezon jesień-zima 2019/2020. Tegoroczną edycję Flesz Fashion Night wyróżniały też dwa pokazy gościnne partnerów wydarzenia, które poprzedzały pokaz główny.
 
W ramach Flesz Fashion Night 2019 - Next Level Organizatorzy zabrali uczestników eventu w podróż do świata kultowych gier arkadowych z lat 80. Podróż zrealizowano według koncepcji kreatywnej Mea Group, która zadbała o oryginalną oprawę wydarzenie poprzez specjalnie skomponowaną na potrzeby pokazu muzykę, animacje inspirowane kultowymi grami oraz oprawę scenograficzną i multimedialną.
 
Modelki, prezentujące kolekcje poszczególnych projektantów, poruszały się po wybiegu przypominającym planszę do gry w Pacmana. W centralnej części wybiegu znalazły się czterometrowe multimedialne schody, na szczyt których modelki dostawały się windą. Schodząc w dół, swoim ruchem nawiązywały do sposobu poruszania się kultowych postaci z gier. 
Kolekcja każdego projektanta miała unikalną oprawę dzięki animacjom w stylistyce gier arkadowych, wyświetlanych na dwóch ekranach diodowych i multimedialnych schodach. Dodatkowo pokazowi kolekcji projektantów towarzyszyła każdorazowo indywidualna choreografia oraz oprawa świetlna.
 
Kilkuset gości - w tym gwiazdy, influencerzy, celebryci oraz media - podziwiało kolekcje MMC, Łukasza Jemioła, Lidii Kality, duetu Paprocki & Brzozowski, Mariusza Przybylskiego, Martyny Sowik, Ranity Sobańskiej, Agnieszki Maciejak, Macieja Zienia i Izabeli Łapińskiej.
Oprawa muzyczna skomponowana została specjalnie na ten wieczór przez Radka Dudę i Pawła Piechura, zawierała ona dźwięki znane fanom gier arkadowych, co dało efekt klimatu lat 80. w autorskiej aranżacji.
 
Kulminacyjnym punktem pokazu była niespodzianka muzyczna – występ Małgorzaty Ostrowskiej ze skomponowanym na ten wieczór nowym aranżem „,Meluzyny”.
 
- Mogę śmiało powiedzieć, że w tym roku - jak przy każdej od 3 lat kreowanej i realizowanej przez Mea Group we współpracy z Edipresse Polska edycji Flesz Fashion Night - poprzeczkę zawiesiliśmy sobie bardzo wysoko. Co roku proponujemy oryginalne rozwiązania, aby najważniejsze wydarzenie modowe roku – FFN – było w równym stopniu pokazem mody, jak i spektaklem. Co roku osiągamy next level i dzieje się tak, bo od samego początku prac, już na etapie koncepcji kreatywnej, nie ma mowy o drodze na skróty. Zawsze jest oryginalnie, nietypowo, ciekawie i nie byłoby to możliwe bez odwagi oraz zaufania ze strony Edipresse - mówi Magda Kozicka, wiceprezes dyrektor produkcji Mea Group.
 
Na gali Flesz Fashion Night 2019 wręczono po raz pierwszy nagrody najbardziej stylowym polskim gwiazdom roku. Statuetki "Ikona Stylu 2019" odebrali Paulina Sykut-Jeżyna i Sławek Uniatowski, którzy zostali wybrani głosami czytelników oraz głosami redakcji magazynu „Flesz. Gwiazdy & styl.” Goście przed pokazem mody mogli posłuchać Ani Karwan, a na after party zagrał zespół Kamp.
 
Za choreografię pokazu mody odpowiadała Magdalena Rozenfeld, a za stylizację modelek - Agnieszka Ścibior.
23 wrz 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.