CMA: podsumowanie projektu „Lato z Radiem Festiwal”

„Lato z Radiem Festiwal” – wydarzenie organizowane przez Polskie Radio w 2019 roku odbyło się w nowej formule. Producentem wykonawczym, w wyniku wygranego przetargu, została agencja Concept Music Art (CMA).

„Lato z Radiem Festiwal” to największy plenerowy projekt antenowy Polskiego Radia, w ramach którego zrealizowanych zostało 10 koncertów, z udziałem czołowych polskich artystów. W tym roku wydarzenie odbyło się w nowej formule. Składały się na nie weekendowe koncerty gwiazd oraz towarzyszące im strefy tematyczne (relaksu, familijna i muzyczna), pełne atrakcji dla całych rodzin, studia plenerowe i audycje na żywo, spotkania z dziennikarzami Polskiego Radia oraz sety DJ-skie.

Event odbył się w czterech miastach – inauguracja miała miejsce w Zakopanem (28-29 czerwca), następnie Puck (19-20 lipca), Stalowa Wola (9-10 sierpnia) i finałowe wydarzenie w Krakowie (30-31 sierpnia). W każdym z miast były to imprezy masowe, których wzięło udział ponad 60 tys. widzów.
Ostatnia lokalizacja okazała się dla organizatorów największym wyzwaniem, ponieważ event realizowany był w nietypowej przestrzeni – Parku Jordana, ale w wyniku współpracy Polskiego Radia, Miasta Kraków i CMA w mieście powstała nowa koncertowa przestrzeń.

Podczas koncertów wystąpili tacy artyści jak: Krzysztof Zalewski, Katarzyna Nosowska, Perfect, Julia Pietrucha, Król, Siostry Przybysz, Voo Voo, Fisz Emade Tworzywo, Porter/Mazolewski, Barbara Wrońska, Kortez, Daria Zawiałow, Skubas, Mela Koteluk, Orkiestra ze Wsi Warszawa, Warszawskie Combo Taneczne, Kayah, Kasia Kowalska.
Projekt uwzględniał plenerowe audycje na żywo, transmitowane do poszczególnych anten Polskiego Radia (Jedynka, Dwójka, Trójka, Czwórka) z trzech stref, rozmieszczonych w różnych częściach miasta – muzycznej, familijnej oraz relaksu.

Proces produkcyjny projektu trwał pięć miesięcy. CMA w ramach produkcji wykonawczej projektu antenowego odpowiadała za kompleksową jego realizację, w tym m.in. konstrukcję sceniczną i scenografię, technikę multimedialną, content audio-wizualny, realizację nagłośnienia i światła, logistykę, przygotowanie stref i bezpieczeństwo.
Festiwal realizował 120-osobowy zespół, sprzęt służący do zbudowania wydarzenia wypełnił 14 tirów, które przejechały ponad 6 tys. kilometrów. Scena miała wielkość 526 mkw. i ważyła blisko 60 ton. Jej oprawę tworzyło ponad 200 mkw. diody, 250 urządzeń oświetleniowych oraz 420 metrów bieżących materiałów scenograficznych. Ponad 700 mkw. zajęły promocyjne i informacyjne banery. Podczas całego festiwalu wystąpiło ponad 400 artystów.
Podsumowanie całego przedsięwzięcia to realizacja kilkugodzinnych setów koncertowych, realizacja wizji, w tym z użyciem renderingu w trybie live, plenerowe studia radiowe oraz strefy aktywności.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl