Protokół Kraków Network ogłoszony

Członkowie biznesowej inicjatywy Kraków Network ogłosili Protokół Kraków Network, zawierający zbiór dobrych praktyk i rekomendacji dotyczący funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości. Podczas webinaru zaprezentowali proces powstania Protokołu i jego główne założenia. Dokument został zainspirowany Protokołem z Kaohsiung ICCA. Inicjatorem i organizatorem Kraków Network jest KBF – operator Centrum Kongresowego ICE Kraków, gdzie odbył się webinar.

Protokół Kraków Network to zbiór dobrych praktyk i rekomendacji dostosowanych do nowej, postpandemicznej rzeczywistości, określający listę kluczowych strategii, które umożliwią dalszy rozwój przemysłu spotkań i wydarzeń, będący wstępem do wspólnej strategii na lata 2021–2023. W ciągu trwających kilka miesięcy konsultacji i negocjacji członkowie Kraków Network wśród zidentyfikowanych kierunków działania wyszczególnili: konieczność stworzenia innowacyjnych modeli biznesowych opartych na wspólnym zarządzaniu ryzykiem, restrukturyzację cyfrową, promocję wydarzeń hybrydowych oraz zbudowanie przewagi konkurencyjnej Krakowa poprzez zaangażowanie lokalnych przedstawicieli przemysłu spotkań.

– Branża MICE w ciągu minionego roku przeszła transformację, która nie mogła pozostać bez naszej odpowiedzi. Członkowie Kraków Network jako pierwsi w Polsce dostrzegli potrzebę dostosowania się do wiodących światowych trendów i już w grudniu 2020 roku zaczęli pracę nad Protokołem Kraków Network. Misja, która nam przyświecała, to nie tylko dzielenie się know-how z innymi przedstawicielami branży, ale także przyczynianie się do rozwoju społeczeństwa poprzez promowanie podstawowych wartości, takich jak gospodarka oparta na wiedzy, zrównoważony rozwój i globalna społeczność – mówi Izabela Błaszczyk, dyrektor KBF.

Tworząc Protokół Kraków Network, członkowie biznesowego gremium postanowili opracować dokument, który będzie jak najbardziej kompleksowy, dlatego też dostosowali jego zapisy do strategii Miasta Krakowa uwzględnionej w raporcie „Polityka zrównoważonej turystyki Krakowa na lata 2021–2028”. Wskazuje on konkretne założenia dotyczące zrównoważonej turystyki biznesowej i kulturalnej Krakowa oraz rozwoju małopolskiego sektora turystycznego mające na celu wsparcie rozwoju lokalnego sektora MICE.

– Od momentu powstania inicjatywy Kraków Network w 2015 roku dążymy do tego, aby stworzyć w Krakowie silną grupę biznesową, która ze sobą współpracuje, aby promować Kraków jako destynację. Niezwykle cieszy nas fakt, że wśród 182 sygnatariuszy Protokołu Kraków Network znaleźli się przedstawiciele Miasta oraz krakowskich hoteli, restauracji, firm eventowych, obiektów konferencyjno-targowych, organizacji turystycznych, uczelni, PCO i DMC – dodaje Paula Fanderowska, zastępca dyrektora KBF ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków. Mimo trwającej pandemii i braku określonego horyzontu powrotu do organizacji wydarzeń onsite Kraków, dzięki wypracowanemu przez ostatnie miesiące Protokołowi Kraków Network, ogłasza swoją gotowość do realizacji wydarzeń – teraz i w przyszłości.
Protokół Kraków Network został objęty honorowym patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej i Poland Convention Bureau.
Webinar odbył się 23 marca.

Protokół Kraków Network do pobrania >>>

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl