Poradnik: Jak założyć i prowadzić firmę eventową

Ukazała się książka poświęcona planowaniu eventów i prowadzeniu firmy w branży MICE. Jill Moran w podręczniku „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” doradza, jak postawić pierwsze kroki jako organizator imprez oraz jak, ponosząc niewielkie koszty, założyć i rozkręcić własny biznes eventowy.
Jak informuje polski wydawca kompendium, ma ono wymiar praktyczny i biznesowy. Autorka opowiada o specyfice organizacji różnego rodzaju wydarzeń, przekazuje wiedzę o procesie pracy organizatora imprez – od pozyskiwania klientów do oceny realizacji projektu oraz wyposaża czytelnika w potrzebne narzędzia. W książce znajdziemy między innymi przykładową ofertę, szablon umowy dotyczącej organizacji eventu, harmonogramy, taśmy czasu oraz kosztorysy. Informacje i porady dotyczą m.in. specyfiki branży MICE, rodzaju eventów, specjalizacji, biznesplanu, promocji usług, negocjacji z klientem, procesu planowania i organizacji wydarzenia, uzyskiwania pozwoleń i załatwiania innych formalności, zarządzania finansami firmy czy budżetem eventu.
Autorka „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” Jill S. Moran posiada 20-letnie doświadczenie w organizacji eventów, posiada certyfikat CSEP. Wydawcą książki jest BiznesPlate.
www.biznesplate.pl