Wojciech Cłapiński: Przyszłość to eventy na żywo i online

Z badania rynku jasno wynika, że w pewnych obszarach digital event może być najbardziej skutecznym i optymalnym kosztowo rozwiązaniem. Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu El Padre, komentuje wyniki badania klientów dotyczące organizacji wydarzeń online, zawarte w raporcie „Digital Event”.

Za oknami upały, słońce świeci mocno jak przystało na lato. Gorąco jest również w wielu agencjach eventowych, w których da się odczuć „postpandemiczne” ożywienie. Kolejne briefy i zapytania potwierdzają tęsknotę za eventami i to, że klienci mają coraz mniej obaw, by je planować i organizować.

Czy powróciła normalność, którą znamy z czasów przed feralnym rokiem 2020? Czy raczej mamy do czynienia z nową rzeczywistością? Analizując kolejne briefy, widać wyraźnie, że coś się zmieniło. Bo czy kilka lat temu komukolwiek przyszłoby do głowy zapytać agencję o digital event lub event hybrydowy? Jeśli nawet pojawiały się takie zapytania, to była to raczej nisza w niszy.

Dziś zainteresowanie klientów tego typu rozwiązaniami stanowi zauważalny, a nawet znaczny procent pojawiających się w branży eventowej zapytań. Potwierdzają to tezy zawarte w Raporcie „Digital Event”, w którym klienci deklarowali, że po wygaśnięciu pandemii zamierzają korzystać w doświadczeń nabytych w trakcie obowiązywania obostrzeń. Z badania rynku jasno wynika, że w pewnych obszarach (szkolenia, konferencje) to właśnie digital event może być najbardziej skutecznym i optymalnym kosztowo rozwiązaniem. Eventy online będą nam w przyszłości towarzyszyły na równi z wydarzeniami na żywo, gwarantującymi współuczestnictwo i współodczuwanie, czego z kolei nie sposób zapewnić wirtualnie.

Tak jak kiedyś w agencjach eventowych powstawały i rozwijały się działy kreacji, tak dziś obserwujemy podobny trend w kontekście specjalizacji i profesjonalizacji osób odpowiedzialnych w agencjach za digital event. To dowodzi niesamowitej elastyczności i zdolności adaptacji agencji eventowych do potrzeb i okoliczności mających wpływ na branżę i otoczenie biznesowe.

Mimo zasłyszanych tu i ówdzie głosów i obaw dotyczących kolejnej, jesiennej fali pandemii, pozostaję umiarkowanym optymistą. Po pierwsze z powodu milionów wykonanych w Polsce szczepień. Po drugie zaś właśnie z powodu owej zdolności do adaptacji i elastyczności naszej branży. Cokolwiek nas spotka, damy radę.

Zobacz informację o raporcie i podsumowanie konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>



Zobacz zapis konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>
Zobacz fotorelację z konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl